اعتماد میان مردم و نظام مبنای درست برنامه ریزی ها و تحقق توسعه کشور است

باز باران خبر : رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان در چهل و ششمین نشست تخصصی توسعه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان که با موضوع «نقش اخلاق و آداب ایرانیان در فقدان توسعه ملی در سده اخیر» در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، هدف از برگزاری سلسله نشست های توسعه را تسطیح و همسان سازی برداشت و تلقی کارکنان دستگاه های اجرایی از مفهوم توسعه دانست و اظهار کرد: جامعه باید درک درست و دقیقی از مولفه های توسعه داشته باشد.

 کیوان محمدی با بیان اینکه یک رویکرد فرهنگی نسبت به مقوله توسعه وجود دارد، تصریح کرد: جامعه ای که اخلاق مدار نباشد و صداقت و محبت و بزرگواری و منش در آن بی معنی باشد، اعتماد بین مردم و اعتماد بین مردم و نظام آنگونه که شایسته و بایسته است برقرار نخواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان اعتماد بین مردم و نظام را مبنای برنامه ریزی ها دانست و گفت: بدون این اعتماد دوطرفه مبنای درستی برای برنامه ریزی نخواهیم داشت و در نهایت امر توسعه محقق نمی شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: اگر جامعه ما یک رویکرد فرهنگی و اخلاقی نسبت به مقوله توسعه داشته باشد بی تردید می توانیم نقش مهم و اثرگذاری بر روند توسعه ای کشور بگذاریم.

وی با بیان اینکه جامعه با دروغ گویی و ریاکاری و دورویی نمی تواند به توسعه مطلوب دست پیدا کند، یادآور شد: یکی از اهداف سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در برگزاری سلسله نشست های توسعه ای شناساندن گیلانیان نخبه و فرهیخته، اما ناشناس به مردم گیلان است لذا امیدواریم این نشست ها مقدمه ای برای ساختن جامعه بهتر شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1053

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: