اطلاعیه مهم صندوق اعتباری هنر در خصوص بیمه تأمین اجتماعی اعضا

اعتباردفترچه بیمه درمانی تا پایان مرداد ماه تمدید می شود

معافیت اعضای صندوق اعتباری هنر از پرداخت حق بیمه و سرانه درمان فروردین، اردیبهشت و خرداد

با هماهنگی سازمان تامین اجتماعی، مقرر شد از روز شنبه ۲۴ خرداد ماه اعتبار دفترچه بیمه درمانی تا پایان مرداد سال جاری تمدید شود.

به گزارش باز باران خبر؛ رییس اداره خبرنگاران معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید دفترچه بیمه درمانی تا پایان مرداد ماه سال جاری خبر داد.

نورعلیشاهی ضمن قدردانی از اعضای صندوق اعتباری هنر گفت: آن دسته از اعضایی که به فراخوان‌های قبلی صندوق اعتماد داشته و هیچ اقدامی (اعم از اخذ فیش و یا پرداخت حق بیمه) نکردند، حق بیمه و سرانه درمان فروردین، اردیبهشت و خرداد آنها از سوی صندوق مستقیما ًبه حساب سازمان تامین اجتماعی، واریز می شود.

وی افزود: آن دسته از اعضایی که  مبادرت به دریافت فیش پرداخت از سازمان تأمین اجتماعی نموده اما وجهی بابت سهم بیمه خود (به حساب سازمان) پرداخت نکرده‌اند (این امر باعث شده تا صرفا ًبا همان فیش پرداخت حق بیمه امکانپذیر باشد) باید برابر مبلغ درج شده در فیش دریافتی (که متناسب با ماه های تعیین شده از سوی بیمه شده متفاوت است) نسبت به پرداخت مستقیم به حساب آن سازمان (در مهلت قانونی) اقدام نمایند. 

وی همچنین در همین خصوص خاطر نشان کرد: مقرر شد تا به استناد اطلاعات دریافتی از سازمان تامین اجتماعی، صندوق نسبت به استرداد حق بیمه و سرانه درمان سه ماهه اول سال به این دسته از اعضا اقدام نماید.

نور علیشاهی در ادامه تصریح کرد: آن گروه از اعضایی که علی‌رغم اطلاع رسانی های مکرر ، مبادرت به پرداخت سهم بیمه خود به حساب سازمان نموده‌اند، برابر مصوبه هیئت مدیره مقرر شد به استناد اطلاعات دریافتی از سازمان تأمین اجتماعی، وجه پرداختی آنها (حق بیمه و سرانه درمان سه ماهه اول سال) در ماه‌های آتی به حساب شبا اعلامی از سوی عضو (که در سامانه عضویت صندوق اعلام و ثبت شده است) و یا از طریق هنر کارت اختصاصی عضو (که بزودی برای آنها ارسال خواهد شد) مسترد شود.

رییس اداره خبرنگاران معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین یادآور شد: از آنجایی ‌که پرداخت حق بیمه سهم عضو (توسط صندوق) مختص سه ماهه اول سال جاری می‌باشد لذا از ابتدای تیرماه، دریافت برگ پرداخت حق بیمه و واریز آن به حساب سازمان ( توسط بیمه شده) به روال عادی برگشته و بیمه شده موظف به پرداخت سهم خود در موعد قانونی اعلام شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=10508

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: