اضافه شدن یک دستگاه لودر بکهو به ناوگان خودرویی شهرداری ماکلوان


باز باران خبر – مریم زارع درخشان: پس‌ از ‌۵ سال‌ و با‌ پیگیری‌های‌ مجدانه‌ شهردار‌ و مجموعه‌ شهرداری‌ ماکلوان‌ یک‌ دستگاه‌ لودر‌ بکهو‌ به‌ ناوگان‌حمل‌ و نقل‌ این‌ شهرداری‌ اضافه‌ شد.‌‌
“مهندس حیدر ثریا محقق” شهردار ماکلوان از اختصاص و تحویل یک دستگاه لودر بکهو ایرانی ساخت شرکت سنو پارس ” مدل ” SP MAX 500B “از محل سهمیه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به ناوگان تجهیزات عمرانی و ستاد بحران این نهاد عمومی غیر دولتی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری ماکلوان اختصاص این دستگاه لودر در پی حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و پیگیری های “مهندس حیدر ثریا محقق” شهردار ماکلوان از ابتدای سال جاری با مراجعه به استانداری گیلان و مکاتبه با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور محقق شد.
مهندس “ثریا محقق” با بیان اینکه شهرداری ماکلوان طی ۵ سال گذشته فاقد هیچ گونه ماشین آلات عمرانی بوده است ، اختصاص بیل مذکور بدون پرداخت هزینه و در قالب کمک های سازمان شهرداری ها در اختیار شهرداری را به فال نیک گرفت.
وی افزود: وجود چنین امکاناتی در شهرداری برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ضروری بوده و امیدوارم در این زمینه تقویت و حمایت شویم تا برای توسعه شهری و خدمت به شهروندان گام های بهتری برداشته شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=28892

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: