اضافه شدن۴ داوطلب به جمع مدعیان انتخابات مجلس در گیلان سید امیر حسین علوی تایید صلاحیت شد

 

بازباران خبر : آخرین مرحله تایید صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان انجام شد و طی آن چهار نفر به جمع کاندیداهای استان اضافه شدند که در این بین تایید صلاحیت مجدد سید امیر حسین علوی، شهردار پیشین رشت جالب توجه بود.

به گفته سخنگوی ستاد انتخابات گیلان در آخرین مهلت قانونی اعلام اسامی نامزدهای انتخابات مجلس، چهار نفر تایید و چهار نفرعدم تایید شدند.

جواد شفیعی ثابت دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان، امروز در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات گیلان گفت: شورای نگهبان در آخرین مهلت قانونی اعلام اسامی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس، درباره هشت داوطلب اعلام نظر ابلاغ کرد که چهار نفرعدم تایید و چهار نفر تایید صلاحیت شدند.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه‌های رشت و خمام، تالش و رضوانشهر و ماسال، لاهیجان و سیاهکل و فومن و شفت یک نفر تایید صلاحیت شد، گفت: همچنین یک نفر از تایید شدگان ایام قبل، عدم تایید و سه داوطلب دیگر نیز اعتراضشان مورد تایید قرار نگرفت.

دبیر ستاد انتخابات استان گیلان با اشاره به اسامی افرادی که تایید صلاحیت شدند، افزود: سید امیرحسین علوی از حوزه انتخابیه رشت و خمام، مهدی کرمی از حوزه انتخابیه طوالش، فاضل فاضل نیا از حوزه انتخابیه فومن و شفت و حمید خوش سیرت نیا از حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل تایید صلاحیت شدند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34743

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: