استان گیلان پرچمدار رویدادهای دریایی و ساحلی کشور خواهد بود


باز باران خبر/ به گزارش روابط عمومی هیأت ورزش‌های دریایی و ساحلی استان گیلان، نشست هماهنگی نخستین جشنواره ورزش‌های دریایی و ساحلی شمال ایران عصر روز یکشنبه ۱۰ اردیبشت با حضور دکتر امین جلائی، سرپرست هیأت دریایی و ساحلی گیلان؛ دکتر محسن نیازمند، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان؛ معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان؛ مدیر روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان و معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بندرانزلی در رشت برگزار شد.

سرپرست هیأت دریایی و ساحلی گیلان در این نشست، ضمن تشکر از همکاری‌های صورت گرفته و هم‌افزایی دستگاه‌های متولی، گیلان را پرچمدار رویدادهای بزرگ دریایی و ساحلی شمال ایران دانست و تاکید کرد: با توجه به پتانسیل‌های مناسب گیلان باید فضای مملوء از نشاط اجتماعی را برای مردمان استان به ارمغان بیاوریم.

جلائی از تعامل مهندس یونسی، مدیرکل محترم بنادر و دریانوردی گیلان تقدیر کرد و تصریح کرد: گیلان به مدیرانی همچون ایشان نیازمند است.

وی با تکیه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دریاها که هدف اصلی تأسیس فدراسیون بوده است، اظهار کرد: باید ظرفیت‌های دریا به فرهنگ عمومی تبدیل شود و همواره این کلیدواژه مورد توجه هیأت در استان گیلان است.

در ادامه این نشست، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان توجه به برنامه‌ریزی در حوزه دریاها و سواحل و علی‌الخصوص نشاط اجتماعی را حائز اهمیت دانست و حمایت خود را از اینگونه جشنواره‌ها اعلام کرد.

دکتر نیازمند ضمن تاکید بر حفظ ارزش‌ها، تفکر به موضوعات فرهنگی و نیز ظرفیت‌های خوب گیلان در حوزه‌های مختلف را موهبت الهی دانست و از جوانان، بویژه جامعه ورزش‌های دریایی و ساحلی درخواست کرد که طرح‌های سازنده و مؤثر در این حوزه را ارائه دهند.

گفتنی است نخستین جشنواره ورزش‌های دریایی و ساحلی شمال ایران ۱۸ خردادماه در استان گیلان برگزار خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30582

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: