استان گیلان، استان برتر کشور در حوزه پژوهش و فناوری

باز باران خبر/ از سوی بیست و دومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور سال ۱۴۰۰ با حضور وزیر علوم، وزیر بهداشت و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار ‌شد.

بیست و دومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور سال ۱۴۰۰ امروز پنج‌شنبه، ۲۵ آذرماه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم و عین اللهی وزیر بهداشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران در سالن خلیج فارس برگزار ‌شد.

در این مراسم که در آخرین روزهای هفته پژوهش برگزار ‌شد، از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور تجلیل و جوایزی به آن‌ها اهدا شد؛ همچنین از حامیان پژوهش و فناوری، استانداران و رؤسای دانشگاه‌های برگزیده کشور تقدیر شد.

در این مراسم استان گیلان به عنوان سه استان برتر کشوری در حوزه پژوهش و فناوری معرفی و عنوان برتر کشوری به استاندار گیلان که در این مراسم حضور داشت تقدیم شد.

همچنین از آقای حسین پور فرزانه از شرکت فناور طراحی سامانه های قوای محرکه فرزانگان از شرکت های دانش بنیان پارک علم وفناوری گیلان به عنوان فناور برگزیده با حضور مقامات عالی رتبه در بیست دومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران ، تجلیل شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22142

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: