از ۲۸هزار استخدام آموزگار در کشور سهمیه گیلان ۱۰۰نفراست/معلمان برای اعتراض به رتبه بندی تا یازدهم به سامانه ورود کنند



باز باران خبر/ پیش از ظهر روز شنبه به مناسبت فرارسیدن روز معلم  مدیرکل آموزش و پرورش  در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه ،
با تبریک فرارسیدن روز معلم و هفته بزرگداشت مقام شامخ معلمان با اشاره به جایگاه مهم این قشر در کشور اظهار کرد: معلمان نقش بی‌بدیلی در کشور و تربیت آینده‌سازان میهن اسلامی دارند.
وی با بیان اینکه رتبه بندی، معلمان را از حالت کارمندی خارج می کند، اضافه کرد: این اقدام می تواند به دستگاه تعلیم و تربیت کمک کند تا با جایگاه متفاوت خود با مسئولیت‌های پیش رو به نحو مناسبت‌تری عمل نمایند.
وی افزود معلمان برای اعتراض به وضعیت رتبه‌بندی خود تا یازدهم ماه جاری برای ورود به سامانه rtb.medu.ir فرصت دارند که پس از آن بررسی‌های لازم به صورت کشوری انجام و رتبه نهایی اعلام می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به دیدار فرهنگیان با مقام معظم رهبری به عنوان یکی از برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: بر اساس آخرین اطلاعات ۲ نفر از معلمان نمونه گیلان برگزیده کشوری شامل زینب فتحی‌زاده آموزگار مدرسه ای در منطقه سنگر و مژده قربانعلی‌زاده دبیر علوم اجتماعی از شهرستان املش همراه با سایر معلمان سراسر کشور سه‌شنبه هفته‌ جاری به دیدار رهبر معظم انقلاب می روند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از سایر مدیران‌کل استان خواست که به‌منظور تکریم مقام معلم، حضور فیزیکی در کلاس داشته باشند.
وی در بخش دیگری از نشست خبری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی جذب نیروی انسانی گفت از ۲۸هزار هزار استخدام آموزگار در کشور سهمیه گیلان ۱۰۰نفراست.
وی افزود استان گیلان دارای افزون بر ۳۷۰ هزار دانش‌آموز است که در حدود چهار هزار واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به برنامه‌های هفته معلم در گیلان گفت: تجلیل از دبیران جهادی مقاطع اول و دوم، برگزاری برنامه معراجی‌ها، تجلیل از معلمان تربیت بدنی، برنامه سپاس معلم و دیدار  با نماینده ولی فقیه در گیلان از جمله این برنامه‌ها است.








در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30528

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: