علیزاده ، شهردار ماسال:

احداث پل شهید اصلی اثری ماندگار از مدیریت شهری ماسال است

گزارش: مریم زارع درخشان

 

بمناسبت گرامیداشت هفته دولت انجام شد؛

بهره‌برداری از پروژه های عمرانی شهرداری ماسال


علیزاده ، شهردار ماسال:

 

احداث پل شهید اصلی اثری ماندگار از مدیریت شهری ماسال است

 

بازباران خبر – گزارش اختصاصی:  در مراسم گرامیداشت هفته دولت و با حضور گیل چالانی فرماندار، بخشداران مرکزی ماسال و بخش شاندرمن، اعضای شورای اسلامی شهر ماسال‌ و سایر مسؤولین شهرستان پروژه های عمرانی شهرداری ماسال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در این مراسم مهندس رامین علیزاده شهردار ماسال ضمن خیرمقدم به حاضرین و ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان به ویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: درطول مدتی که به عنوان شهردار شهر ماسال از طریق شورا منتخب شدم خوشبختانه وفاق و همدلی بین مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر وجود دارد و توانسته ایم گام های مطلوبی در زمینه عمران و آبادانی شهر ماسال برداریم؛ هر چند که کاستی هایی نیز وجود دارد.

مهندس علیزاده با بیان اینکه شهدا به گردن ماحق دارند با اشاره به افتتاح پل شهید اصلی ماسال گفت: در گذشته مردم برای تردد از این مسیر از‌ پل‌چوبی استفاده می کردند و یکی از دغدغه های شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر احداث پل بتنی به احترام شهید اصلی بنام این شهید بزرگوار بود که این امر سرانجام محقق  شد و در هفته دولت مورد افتتاح قرار گرفت.

شهردار ماسال افزود: با پی گیری ‌های اعضای شورای شهر و همکاری مجموعه شهرداری چندین پروژه دیگز شهری نیز به بهره‌برداری رسید.

وی ‌به‌ پروژه نهضت آسفالت از خرداد ۱۴۰۱ تا خرداد سالجاری اشاره کرد و اظهار داشت: طی این مدت ۷۳ کوچه، معابر و خیابان توسط شهرداری به طول ۱۴کیلومتر و مساحت ۷۰هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۵میلیارد تومان آسفالت شده است.

شهردار ماسال هزینه آسفالت انجام شده را از محل اعتبارات داخلی شهرداری اعلام کرد و افزود: به صورت نمادین خیابان فارابی که یک خیابان مواصلاتی بین چندین روستا و شهر می باشد با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد تومان‌به بهره‌برداری می‌رسد.

علیزاده ادامه داد:اگر امکانات مورد نیاز در اختیار شهرداری قرار بگیرد با کمک اعضای شورای اسلامی شهر پروژه‌های بیشتری جهت عمران و آبادانی برای رفاه حال مردم اجرا خواهیم کرد.

فرماندار ماسال نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت  هفته دولت گفت: تلاش و زحمات شهردار واعضای شورای اسلامی شهر ماسال قابل تحسین است و با ابراز ارادت به شهروندان ماسالی افزود: همدلی و هم افزایی که‌بین مجموعه شهرداری وجود دارد و با توجه به اینکه با دستان خالی اقدامات جهادی انجام می دهند و مطالبات به حق مردم را در سطح شهر مرتفع می نمایند از آنها  تشکر میکنم.

وی اظهار داشت: با همکاری و هماهنگی ‌بین مسؤولین خدمات بیشتری برای مردم فراهم خواهد شد.

گفتنی است شهردار  و اعضای شورای اسلامی شهر ماسال به عنوان نمونه استانی منتخب شده اند و شهردار ماسال نیز به‌عنوان کارمند نمونه شهرستان ماسال معرفی شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32528

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: