اجرای ۴۶ پروژه طرح هادی روستایی در شهرستان صومعه سرا

 

باز باران خبر/ مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به همراه خوشرو مسئول روابط عمومی, با مهندس اسفندیار جوشن سرپرست فرمانداری شهرستان صومعه سرا دیدار و گفتگو کرد.

مهندس دائمی در این دیدار با اشاره به توسعه روستاها و لزوم تجدید نظر در خصوص اجرای طرح هادی در روستاها گفت: برای اجرای عملیات زیر سازی و بهسازی و آسفالت معابر داخل محدوده روستایی از اعتبارات قیر رایگان  برای روستاهای شهرستان صومعه سرا  اختصاص داده شد.

وی افزود: ۴۶ پروژه طرح هادی روستایی در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در شهرستان اجرا گردید. مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن اشاره کرد و گفت: ۶۷۶۸ برگ سند مالکیت روستایی در ۴۵ روستای شهرستان صادر شد. وی با بیان اینکه از مجموه ۱۵۲ روستای شهرستان ۱۴۱ روستا بالای ۲۰ خانوار جمعیت است که تمامی این روستاها دارای طرح هادی مصوب میباشند مهندس دائمی گفت: با اعتبارات سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بازنگری طرح هادی ۲۶ روستا در دستور کار قرار گرفته است.

وی در خصوص جذب سهمیه تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در روستاها تصریح کرد: دهیاران باید با تعامل و همکاری با اعضای شورای روستا، ریش سفیدان و جامعه روستایی را با استفاده از قابلیت‌های طبیعی و امکانات آب و خاک در چارچوب اهداف و ابعاد توسعه پایدار حرکت کرده و در این زمینه اطلاع رسانی نمایند. سرپرست فرمانداری شهرستان صومعه سرا در این دیدار از عملکرد جهادی بنیاد مسکن در زمینه مقاوم سازی مساکن روستایی، اعطای سند مالکیت به روستاییان و بهسازی معابر روستایی همچنین در زمینه قیر رایگان برای آسفالت معابر روستاهای شهرستان ابراز رضایت نمودند.

جوشن خدمات رسانی بهینه به مردم را مهمترین وظیفه دانست و از مسئولین دستگاههای اجرایی بویژه بنیاد مسکن خواست در بخش های شهری و روستایی بالاخص توسعه پایداری روستایی ، جلوگیری از مهاجرت مردم از روستاها به شهر،رضایت مندی مردم و فراهم سازی امکانات بیشتر مساعدت لازم را انجام دهند .

در پایان مهندس سید حسین محمدی بعنوان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان معرفی گردید .

محمدی از اسفندماه ۱۴۰۱ سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صومعه سرا بود

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33223

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: