اجرای نمایش های مذهبی در پیاده راه فرهنگی رشت

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ، ورزشی شهرداری رشت از اجرای نمایش های مذهبی در ایام محرم در پیاده راه فرهنگی این کلانشهر خبر داد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا؛ علیرضا حسنی اظهار داشت: اجرای نمایش های مذهبی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و امور ارتباطات و بین الملل شهرداری رشت برای ایام محرم برنامه ریزی و تدارک دیده شده است.

وی برنامه صدای کربلا و شام غریبان را از دیگر برنامه ها در پیاده راه فرهنگی رشت عنوان و اظهار داشت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت همزمان با آغاز ماه محرم و ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مختلفی را با هدف انتقال مفاهیم عاشورا، گسترش فرهنگ عاشورایی و سبک زندگی امام حسین علیه السلام در این کلانشهر برگزار می کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت بهره مندی از توان هیات های مذهبی و هنرمندان در برگزاری هر چه بهتر برنامه های ایام محرم مهم و موثر دانست و خاطر نشان کرد: این برنامه ها برای گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و تقویت باورهای نسل جوان ضروری است.

وی با اشاره به مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با هیات های مذهبی در برگزاری برنامه های ایام محرم ، تصریح کرد: مشارکت در مراسم سیاهپوشان و پیشواز از محرم ۱۴۴۱، مشارکت در برپایی ایستگاه های صلواتی، همکاری در برپایی حسینیه شهدا در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب، مشارکت در حرکت هیات عزاداری کارکنان شهرداری ‏و شورای اسلامی شهر رشت از پیاده راه ‏فرهنگی رشت ‏به سمت بقعه متبرکه خواهر امام (ع) ‏و مشارکت در برگزاری تجمع بزرگ عاشوراییان حسینی در روز ‏اربعین‎ از جمله برنامه های مشارکتی این سازمان با همکاری هیات های مذهبی است.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=3736

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: