اجرای طرح عملیاتی برخورد با رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی گیلان

باز باران خبر – رئیس پلیس فتا استان از اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا استان در برخورد با رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی خبر داد.
سرهنگ “امیرحسین نقی‌مهر” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: بر اساس مطالبات مکرر مردم بخصوص کاربران فضای مجازی و وظایف ذاتی پلیس فتا در فضای مجازی، با اشراف سایبری و اجرای طرح عملیاتی مختلف هرگونه فعالیت مجرمانه پیرامون اشاعه و ترویج فحشا و موارد سوء اخلاقی رصد می‌شود و برخورد با مرتکبان و مجرمان در دستور کار پلیس قرار دارد.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود در اجرای طرح برخورد با رفتار‌های هنجار شکنانه تعداد ۱۰۲۹ صفحه مورد رصد عام قرار گرفت و بالغ بر۴۵ فقره اقدام قضائی و عملیاتی شامل  تذکر، احضار، حذف و مسدود سازی صورت گرفته است.
سرهنگ نقی‌مهر با اشاره به مصادیق مجرمانه در خصوص” اشاعه و ترویج فحشا در فضای مجازی ” نظیر ترغیب به ” بی حجابی، تن نمایی، مدلینگ مبتذل، لایوهای مستهجن غیراخلاق، پیکر تراشی،صیغه‌یابی و غیره ” افزود: تیم‌های رصد پلیس فتا با هوشیاری و آمادگی کامل در حال پایش فضای مجازی بوده و با مجرمان سایبری که با انتشار محتوای مجرمانه قصد ناامن کردن فضای مجازی و از بین بردن امنیت روانی شهروندان را داشته باشند به صورت جدی برخورد خواهد کرد.
وی در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه رفتار هنجار شکنانه و مجرمانه در فضای مجازی، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت سایبری اطلاع‌رسانی کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30473

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: