اتمام احداث پروژه خط ۶۳ کیلوولت

باز باران خبر/مجری طرح خطوط شرکت برق منطقه ای گیلان خبر داد:اتمام احداث پروژه خط ۶۳ کیلوولت دومداره کابلی تغذیه کننده پست جنوب رشت پروژه خط ۶۳ کیلوولت کابلی تغذیه کننده پست ۲۰/۶۳ کیلوولت جنوب رشت به پایان رسید و این خط هم اکنون برقدار است.

“محبت بیژن” با اعلام این مطلب گفت: پروژه خط ۶۳ کیلوولت کابلی تغذیه کننده پست ۲۰/۶۳ کیلوولت جنوب رشت با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تامین برق مطمئن و پایدار مشترکین شهر رشت و با اعتباری بالغ بر ۱۶۴ میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسید. پس از تأمین تجهیزات مورد نیاز، عملیات اجرایی احداث پروژه خط تغذیه کننده پست جنوب رشت از آبان ماه سال ۱۴۰۰ آغاز و علیرغم کلیه محدودیت های اجرایی از قبیل شرایط جوی نامناسب، تردد بسیار زیاد در مسیر اجرای طرح و …، در سایه تدابیر اتخاذ شده و با حمایت کلیه ارگان های ذیربط و متنانت و صبوری مثال زدنی شهروندان شریف شهر رشت، در اسفند ۱۴۰۰ به اتمام رسید و برقدار گردید.

وی افزود: این پروژه به طول ۳۹۰۰ متر به صورت ورود و خروج خط هوایی موجود از مجاورت مسکن مهر رشت تا پست ۲۰/۶۳ کیلوولت جنوب رشت اجرا شد و به پایان رسید، این خط هم اکنون برقدار و در حال بهره برداری می باشد. پیمانکار اجرایی این پروژه شرکت فرانیرو بوده و تجهیزات این پروژه نیز توسط شرکت بومی سیمکو تولید و تأمین گردیده است. خدمات مهندسی راحی و نظارت بر اجرای پروژه نیز توسط شرکت مهندسین مشاور قدس نیرو ارائه گردیده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=23780

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: