ابلاغ ۹۴ مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه گیلان در سال گذشته

۴۰ درصد مصوبات شورا در حوزه برنامه ریزی و اشتغال بوده است

ابلاغ ۹۴ مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه گیلان در سال گذشته/ ۴۰ درصد مصوبات شورا در حوزه برنامه ریزی و اشتغال بوده است

باز باران خبر/ رئیس دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه گیلان از برگزاری ۱۴ جلسه این شورای با ۹۴ مصوبه در سال گذشته خبر داد و گفت: ۲۵ درصد مصوبات این شورا در مورد حوزه برنامه ریزی و ۱۵ درصد آن در حوزه اشتغال بوده است.

به گزارش باز باران خبر؛ علی دمساز دیرباز، رییس دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان با اشاره به قوانین و شرح وظایف جلسات شورا و تاکید بر اینکه این جلسات به استناد ماده ۳۱ قانون احکام دایمی برنامه های توسعه کشور برگزار می شود، گفت: در سال ۹۹ با هدایت استاندار محترم و دبیری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و پیگیری آقای دکتر محمدی، رییس سازمان، ۱۴ جلسه شورای برنامه ریزی را با ۹۴ مصوبه برگزار کردیم.

وی همچنین توضیحاتی پیرامون میزان زمان اختصاص داده شده به جلسات، مصوبات استانی و شهرستانی ارایه و خاطر نشان کرد: براساس شرح وظایف، ۱۵ درصد مصوبات این شورا در سال ۹۹ در خصوص مسایل مدیریتی استان ، ۲۵ درصد در مورد حوزه برنامه ریزی ، ۱۵ درصد در حوزه اشتغال، ۵ درصد در مورد امور اجرایی، ۱۵ درصد مسایل اقتصادی و ۲۵ درصد نیز مربوط به امور برنامه و بودجه بوده است.

وی با بیان اینکه از سال ۹۲ تا ۹۹ تعداد جلسات شورای برنامه ریزی استان افزایش پیدا کرده است، گفت: این امر نشانگر تمرکز تصمیم گیری های توسعه ای استان در نهاد شورای برنامه ریزی به عنوان بالاترین نهاد تصمیم گیری در استان می باشد و چهار کارگروه نیز ذیل این شورا فعالیت می کنند. که موضوعات ابتدا در کارگروه ها بررسی و کارشناسی و سپس برای اتخاذ تصمیم نهایی در شورای برنامه ریزی مطرح می شوند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19294

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: