آیا معنای کلمه مسئول عوض شده است ؟

بازباران خبر: در صفحه خبری هیئت کاراته گیلان در تلگرام خبری از دیدار و گفتگوی محمدرضا اصلاحی، رئیس هیئت کاراته استان، به همراه “دیگر مسئولان هیئت”! با سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته داده است، اما در عکس منتشر شده خبری از “سایر مسئولین” نیست.
بنابر این گزارش اگرچه در این دیدار، علی مقنی مسئول برگزاری مسابقات و حمیدرضا گیل چینی دبیر کمیته داوران هیئت کاراته استان گیلان حضور دارند اما وقتی از واژه “مسئولین هیئت” استفاده می‌شود، ناخودآگاه اذهان به سمت نواب رئیس هیئت، دبیر هیئت و یا اعضای هیئت رئیسه می‌رود؛ دقیقاً افرادی که رئیس هیئت هنگام ثبت نام در فراخوان مجمع، باید نام آنها را به عنوان همراه و مسئولان آینده هیئت مشخص کند.
اما معلوم نیست در دیدار به این مهمی که پس از مدتها برقرار گردید، چرا اصلاحی هیچ یک از این افراد را با خود همراه نکرده و در عوض از مسئولان میانی هیات استفاده کرده است.
بدون شک حضور مسئول برگزاری لیگ و دبیر کمیته داوران را هم باید غنیمت شمرد، ولی ای کاش رئیس هیئت کاراته گیلان ارزش سطح جلسه را درک می‌کرد و با همراه کردن مسئولان ارشد هیئت در دیدار با عالی‌ترین مقام کاراته کشور، نهایت بهره‌برداری لازم از این جلسه را برای گرفتن امتیازات ویژه به واسطه قدمت کاراته گیلان در حوزه های مختلف می‌برد، اما با رفتاری که از رئیس هیات سرزده و با استعفایی که اخیرا رخ داده و همچنین غیبت در مجمع عمومی فدراسیون، بوی اختلاف در هیات کاراته گیلان به مشام می رسد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34050

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: