آموزشهای تخصصی در روند پیشبرد امور ضرورت دارد

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در اولین جلسه شورای فنی از افتتاح ۵۰پروژه آموزشی و پرورشی در سالجاری خبرداد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان، مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در اولین جلسه شورای فنی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان ، ضمن ارائه گزارشی اجمالی از روند فعالیت های این اداره کل در سال گذشته، تصریح نمود: برخود فرض می دانم از لطف بیکران الهی و همراهی و همدلی همکاران سختکوش و سروران گرامی تجلیل و تقدیر نمایم.
مهندس دقیق با یادآوری موفقیت های اداره کل در حوزه های مختلف، تصریح نمود: تفکر خدمت صادقانه همکاران عزیزم و روحیه متعهدانه آنان، جلوه‌های زیبایی را در حوادث برف اخیر و اقدامات پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا به نمایش گذاشت.
وی با یادآوری ضرورت و جایگاه آموزشهای تخصصی در روند پیشبرد امور اداره کل، اذعان داشت: اقدامات اداره کل در بحث آموزش در ۱۰ سال اخیر بی نظیر بود و انتظار دارم کمیته آموزش این روند را با قوت ادامه دهد.
مدیر کل نوسازی مدارس استان در ادامه با اشاره به برنامه های آتی این اداره کل افزود: ۵۰ پروژه با ۲۱۹ کلاس درس با زیربنای بالغ بر بر۲۹۸۱۸مترمربع در سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در پایان از اعضای این کمیته خواست با ارائه نظرات تخصصی و تجربیات خود در تدوین سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های مناسب و هدایت و ساماندهی و اجرای فعالیت‌های این اداره کل اثرگذار باشند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=9980

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: