آمادگی دستگاه های امدادی و خدمات رسان گیلان برای مقابله با بارش سنگین برف

باز باران خبر/ ۵۳ تیم راهداری و ۴۵ تیم پلیس راه گیلان برای خدمات رسانی جاده‌ای در بارش‌های احتمالی برف آماده شدند.

فریبرز مرادی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان در نشست مشترک راهداری و پلیس در آستانه اشرفیه گفت: با استفاده از تجارب سال‌های گذشته، امسال ۵۴۵ راهدار در قالب ۵۳ اکیپ، با استفاده از ۳۵۱ دستگاه ماشین آلات راهداری برای خدمات رسانی در بارش‌های احتمالی برف آماده شده اند.
او  افزود: با وجود ۱۳ هزار و ۳۸۰ کیلومتر راه‌های اصلی و فرعی که در گیلان وجود دارد، در مواقعی که بارش‌های برف سنگین باشد به ترتیب اولویت پاکسازی با آزادراه ها، بزرگراه ها، جاده‌های اصلی و سپس فرعی است و در این زمینه حتما از توان بخش خصوصی هم استفاده خواهد شد.

سرهنگ جاور صفاری ، فرمانده پلیس راه گیلان هم گفت: از ۲۰ آذر ماه ۴۵ تیم پلیس راه در ۹ پاسگاه جاده‌ای، تردد در راه‌های گیلان را روانسازی می‌کنند.

او افزود: امسال با ایجاد هماهنگی با اداره کل راهداری، فرمانداری‌ها، اداره کل مدیریت بحران و پلیس راه استان‌های همجوار همه تمهیدات برای مقابله با بحران احتمالی برف فراهم شده است.

حمید رضایی ، فرماندار آستانه اشرفیه هم گفت: علاوه بر تلاش نیرو‌های راهداری، ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات در داخل شهرستان از نهاد‌های دولتی، دهیاری‌ها و بخش خصوصی برای مواقع بحران آماده هستند.

او  افزود: در زمینه خدمات اولیه آب، برق، گاز و مخابرات، تامین سوخت و ارزاق عمومی هم برنامه ریزی شهرستانی انجام شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16799

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: