آمادگی تیم های امدادی جمعیت هلال احمر در راستای ارائه خدمات به مسافران طی تعطیلات سه روز آتی

سیاوش غلامی سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان از آمادگی تیم های امدادی جمعیت هلال احمر در راستای ارائه خدمات به مسافران طی تعطیلات سه روز آتی خبر داد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به آمادگی تیم های امدادی در راستای تعطیلات سه روز آتی بیان کرد: با توجه به تعطیلات سه روزه ۱۴،۱۵،۱۶ خرداد ماه سال جاری، آمادگی لازم جهت ارائه خدمات امدادی به مسافران از سوی جمعیت هلال احمر استان گیلان وجود دارد.

غلامی ضمن اشاره به جاذبه های گردشگری استان گیلان گفت: دریا و جنگل، مهمترین جاذبه های گردشگری و عامل توریست پذیری این استان محسوب می شوند و مسافران می خواهند با آسودگی خاطر، سفری ایمن را تجربه کنند اما دریا با خطراتی که دارد تهدیدی جدی برای ما محسوب می شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان ضمن تاکید به رعایت مردم در مناطق خارج از طرح های ساحلی اذعان داشت: هموطنان عزیزمان باید توجه داشته باشند که به هیچ عنوان نباید در مناطق شنا ممنوع شنا کنند که متأسفانه اکثر آمارهای غرق شدگی ما ناشی از شنا در مناطق «شنا ممنوع» است.

با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا تجمع در سواحل و شنا در دریا طی این ایام به هیچ وجه توصیه نمی‌شود

سیاوش غلامی ضمن توصیه به مسافرانی که برای گذراندن تعطیلات به استان‌های شمالی سفر می‌کنند تصریح کرد: شنا در دریا طی این ایام به هیچ وجه توصیه نمی‌شود و هموطنان “حتما” به توصیه‌های ناجیان و عوامل انتظامی توجه نمایند تا شاهد حوادث تلخ برای خانواده‌ها نباشیم و آن‌ها با خاطره‌ای خوش به استان خود بازگردند.

تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی تلفن۱۱۲ (ندای امداد) خاطرنشان کرد: مسافران و هموطنان می توانند در صورت بروز حوادث جاده ای و دریا با شماره ۱۱۲ (ندای امداد) جمعیت هلال احمر و یا پایگاه های اورژانس تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=10350

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: