آغاز عملیات بازسازی ورزشگاه شهید عضدی رشت

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از آغاز عملیات بازسازی فاز نخست بازسازی ورزشگاه شهید عضدی رشت خبر داد و گفت : قرار است این مرحله ظرف مدت یکسال به اتمام رسیده و ورزشگاه مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش بازباران خبر؛ مریم بخشی افزود: برای فاز اول بازسازی ورزشگاه اعتباری بیش از ۷۰ میلیارد ریال اختصاص یافته که امید است برنامه بازسازی طبق زمان بندی و پیش بینی های انجام شده به انجام برسد.

وی با اشاره به مراحل بازسازی فاز اول ادامه داد: این پروژه در راستای به روز کردن این ورزشگاه و انطباق آن با استانداردهای بین المللی فوتبال اجرا می شود تا این ورزشگاه قدیمی رشت و استان گیلان به صورت مدرن بازسازی شود.

وی بیان کرد: گرچه زمانبندی اجرای این پروژه به مدت یکسال تنظیم شده اما طبق نظر پیمانکار اگر شرایط جوی مساعد باشد و نیز مشکلاتی در خصوص تامین منابع مالی بوجود نیاید،  این پروژه طی ۶ ماه نیز به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان خاطرنشان کرد: به هر حال تمام سعی و هدف ما این است که دو ورزشگاه شهید عضدی رشت و تختی بندرانزلی به سرعت بازسازی شود و با استانداردهای موردنظر به بهره برداری برسد.  

ورزشگاه شهید عضدی رشت با گنجایش حدود ۱۵ هزار نفر در خیابان جهان ‌پهلوان نامجو این شهر قرار دارد که اکثر فوتبال دوستان شهر رشت آن را ورزشگاه اصلی شهرستان می دانند و ورزشگاه خانگی تیم ‌های فوتبال رشت در لیگ های مختلف نیز محسوب می شود اما در سال ۹۶ مورد بازسازی کلی قرار گرفت که با تخریب سکوهای اصلی روبروی جایگاه، انجام بازی های فوتبال تیم های رشتی در این روزشگاه لغو و هم اینک بازی نمایندگان فوتبال رشت در ورزشگاه سردار جنگل این شهر برگزار می شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=12245

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: