آغاز طرح بهنگام سازی اطلاعات کدپستی امکان شهر منجیل

باز باران خبر/طی مراسمی با حضور مدیر کل پست استان گیلان، طرح بهنگام‌سازی اطلاعات کدپستی امکان شهر منجیل بر اساس استانداردهای تعیین شده آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی مراسمی با حضور مدیر کل پست استان گیلان، طرح بهنگام‌سازی اطلاعات کدپستی امکان شهر منجیل بر اساس استانداردهای تعیین شده آغاز شد.

در این مراسم که با حضور مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار، حجت الاسلام و المسلمین سید اعلاء خضری امام جمعه شهر منجیل، طهمورث عموپور فرماندار رودبار، کامران میرزایی شهردار منجیل و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد، محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان با بیان آغاز اجرای طرح بروزرسانی اطلاعات مکانی و نامگذاری معابر فاقد نام شهر منجیل و نصب پلاک‌های کدپستی دارای کد هوشمند QR در این شهر خاطر نشان کرد: این پروژه مبنای سرشماری نفوس و مسکن و سرشماری ثبتی مبنا قرار خواهد گرفت و با اجرای این طرح کلیه دستگاههای اجرایی خدمت رسان از آدرس‌های غیر استاندارد برحذر خواهند شد و این امکان فراهم می‌گردد تا کلیه صدور مجوزها بر اساس احراز هویت مکانی افراد صورت پذیرد.

وی توزیع منابع شهری و توسعه متوازن را از دیگر مزایای این طرح برشمرد و اضافه نمود این پروژه در شهر منجیل بعنوان اولین شهر در استان گیلان اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در این نشست ضمن تشکر از پست گیلان بابت اجرای طرح کدپستی مکان محور در شهر منجیل، اطلاعات دقیق و بروز را مبنای برنامه ریزی و تصمیم گیری‌های مؤثر دانست و خاطر نشان کرد، این اطلاعات در جهت توسعه زیربنایی و اقتصادی قرار می‌گیرد.در پایان تفاهم نامه همکاری مشترک پست گیلان و شهرداری منجیل به امضاء رسید و عملیات اجرایی این طرح با فهرست برداری از منزل شهید والامقام ایرج حسین زاده آغاز گردید.

گفتنی است شهید ایرج حسین زاده در سال هزارو سیصدو شصت و پنچ در منطقه شرهانی دهلران به فیض رفیع شهادت نائل شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29491

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: