آغاز ثبت نام خرید بن کارت یارانه ای نمایشگاه کتاب سال ۹۸

 سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۴ اردیبهشت به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد و دانشجویان، طلاب و اساتید دانشگاه که واجد شرایط دریافت بن کارت یارانه ای کتاب هستند می توانند از ۲۰ فروردین به مدت ۴ روز اقدام به ثبت نام برای دریافت آن نمایند.به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با توجه به سیاست های کلان کشور و به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، هر ساله نمایشگاهی برای ارائه مستقیم کتاب ها توسط  ناشران درتهران برگزار می شود. امسال نیز قرار است از تاریخ ۴ تا ١۴ اردیبهشت ماه این نمایشگاه در محل نمایشگاه بین‌المللی کتاب در تهران برگزار شود؛ در این راستا معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله در ایام برپایی این نمایشگاه، کارت ویژه خرید یارانه ای کتاب (بن کتاب) را در اختیار دانشجویان، طلاب، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ ها به منظور حمایت از آن ها قرار می دهد.

با توجه به گزارش ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ثبت ‌نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب از امروز (سه‌شنبه ۲۰ فروردین) آغاز شد و تا پایان روز شنبه (۲۴ فروردین ماه) به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت. همچنین، میزان بن خرید کتاب نسبت به سال گذشته ۵٠ درصد رشد داشته است. در این بین مبلغ موجود در بن کارت‌های دانشجویی و طلاب ١,۵٠٠.٠٠ ریال است که ۶٠٠.٠٠٠ ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ٩٠٠.٠٠٠ ریال آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت آنلاین  پرداخت می‌شود. همچنین بن کارت های اساتید، اعضای هیات علمی و مدرسان حوزه نیز ۴.٠٠٠.٠٠٠ هزار ریال است که ٢.٠٠٠.٠٠٠ هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب و ٢.٠٠٠.٠٠٠ ریال آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت آنلاین پرداخت می‌شود. لازم به ذکر است تاریخ اعتبار این کارت ها فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار داشته و از طریق دستگاههای کارت خوان داخل غرفه ناشران  قابل استفاده می باشد.

افراد واجد شرایط که تمایل به خرید بن کتاب را دارند باید در مهلت مقرر از طریق سامانه ثبت نام  بن کارت دانشجویی وارد سایت https://bon.tibf.ir/ شده و ثبت نام نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=107

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: