آغاز برگزاری انتخابات ۱۲ اتحادیه صنفی در شهرستان رشت

بازباران خبر/مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در حاشیه بازدید از محل برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی شهرستان رشت گفت: رعایت چارچوب قوانین صنفی در برگزاری انتخابات ملاک عمل است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان؛ تیمور پورحیدری با حضور در محل برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی شهرستان رشت که اولین انتخابات اتحادیه در مهدیه رشت برگزار گردید اظهار داشت: ۱۲ اتحادیه با برگزاری انتخابات مسئول آنها از بین خودشان مشخص و مدیریت مردمی آنها ساماندهی می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات لازم در برگزاری انتخابات تشکل های صنفی تاکید کرد: این انتخابات با نظارت دقیق مراجع ذیصلاح به صورت الکترونیکی در شهرستان رشت و به تدریج در سایر شهرستانها که دوره تصدی گری هیات مدیره اتحادیه آنها به پایان رسیده است، اجرا می گردد. دکتر پورحیدری با بیان اینکه انسجام و همدلی صاحبان صنوف در برگزاری انتخابات اثربخش است تصریح کرد: همکاری و تعامل کسبه و بازاریان جهت برگزاری انتخاباتی آرام و به دور از حاشیه مورد انتظار است که نشان از درک بالای صاحبان صنوف از اهمیت انتخابات جهت برخورداری از خدمات مطلوب صنفی به اعضا را دارد.

وی در ادامه به برگزاری ۱۲ انتخابات اتحادیه شهرستان رشت از ۲۷ مرداد تا ۱۶ شهریور سخن گفت عنوان کرد: با توجه به فراخوان و اطلاع رسانی انجام شده انتخابات پرشور صنفی را در این دوره شاهد خواهیم بود که می‌تواند با انتخاب افراد صالح و مجرب در بهبود وضعیت اصناف تاثیر گذار باشد.شایان ذکر است شهرستان رشت ۶۳ اتحادیه صنفی دارد که به صورت دوره ۴ ساله هیئت مدیره آن با برگزاری انتخابات توسط صاحبان صنوف انتخاب می گردد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=26861

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: