آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد

باز باران خبر/ آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا)؛ صبح امروز _ جمعه،  دکتر مصطفی گل شکن_ معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه اسمعیل زودلی مدیر حراست دانشگاه، دکتر حامد ابراهیمی مدیربازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و رباب ایزدی_ مدیر منابع انسانی دانشگاه، با حضور در محل حوزه های برگزاری آزمون استخدامی این دانشگاه ، ضمن بررسی و نظارت بر روند اجرایی، از نزدیک در جریان کم و کیف برگزاری این آزمون  قرار گرفت.
در حاشیه برگزاری این آزمون، دکتر گل شکن اظهار داشت؛ با توجه به رایزنی هایی  با مسئولات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، توانستیم مجوز استخدام ۵۰۳ تن را برای بکارگیری در حوزه بهداشت و درمان استان گیلان اخذ نمائیم.
وی در ادامه افزود؛ آزمون امروز، در ۷ حوزه مختلف برگزار شد که در مجموع، کل داوطلبان ۳۳۸۸(  غایبین ۴۱۶ نفر ) و تعداد حاضرین ۲۹۷۲، جهت تصدی ۵۰۳ جایگاه شغلی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با هم به رقابت پرداختند.
وی در پایان با تأکید بر برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سلامت کامل، یادآور شد؛ در خصوص برگزاری این آزمون‌، تمامی  مراقبت‌های لازم صورت می گیرد تا شایسته‌ترین افراد برای تصدی جایگاه های شغلی مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی گیلان انتخاب شوند.
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33235

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: