پروسه زمانی در انجام کار ارباب رجوع با در نظر گرفتن تمام شرایط و ضوابط، تسریع شود

فرماندار رشت با اشاره به اهمیت و حساسیت انجام امور ثبتی املاک و مستغلات، بر لزوم تسریع و تسهیل در روند ارائه خدمات در اداره ثبت و اسناد تاکید کرد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی در نشست با علی اصغر اسدی، مدیرکل ثبت اسناد استان گیلان فعالیت های اداره ثبت اسناد را در همه امور اقتصادی اجتماعی و عمرانی بسیار تاثیرگذار خواند و اظهار داشت:  تعیین مالکیت افراد و اسناد متعلق به آنان دارای شرایط و پیچیدگی های خاصی است که مستلزم صرف دقت و هزینه فراوان است.
فرماندار شهرستان رشت در ادامه افزود: به روز کردن تشکیلات و اموری که در اداره  ثبت اسناد صورت می پذیرد، امری حساس و پیچیده است و با توجه به قدمت برخی از اسناد باید دقت شود که صدمه ای به سندهای قدیمی و مستهلک وارد نشود.
وی با اشاره به میزان بالای حضور ارباب رجوع در اداره ثبت اسناد، تصریح کرد: باید تلاش شود پروسه زمانی تعریف شده برای انجام کار ارباب رجوع با در نظر گرفتن تمام شرایط و ضوابط، تسریع و تسهیل شود. 
مقام عالی دولت در مرکز استان همچنین با اشاره انتصاب سید محمد فرزانه به عنوان رئیس اداره ثبت اسناد و املاک ناحیه ۲ رشت، ابراز امیدواری کرد: با توجه به سوابق خوب ایشان، شاهد ارتقای وضعیت خدمت رسانی در این اداره باشیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=11622

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: