بازباران خبر/ شرکت بیمه دی در نهمین همایش ملی اعتماد مشتریان موفق به کسب جایگاه نخست شد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی؛ در این همایش که با حضور میهمانانی همچون نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و نیز با حضور بیش از صد شرکت مطرح در حوزههای بانک، بیمه، صنایع غذایی و پتروشیمی برگزار گردید، این شرکت موفق به کسب جایگاه نخست اعتماد مشتریان شد.
گفتنی است در پی این موفقیت اسماعیلی، مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی ضمن اشاره به اقدامات این شرکت در راستای مشتریمداری مانند پاسخگویی ۲۴ ساعته از طریق مرکز ارتباط این شرکت گفت: تمامی بیمهشدگان و مشتریان بیمه دی میتوانند از طریق تماس تلفنی با سرشماره ۱۶۷۱ موضوعات خود را پیگیری کنند.
مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی افزود: این شرکت با میانگین ۲۶۰۰ تماس به طور روزانه، به دریافت نظرات و پیشنهادات بیمهشدگان خود میپردازد و رضایتمندی مشتریان خود را بهطور پیوسته مورد سنجش قرار میدهد.
وی با اشاره به برنامههای آتی این شرکت بیمه ای همچون راه اندازی تل مدیسین (ویزیت تلفنی) و ویزیت آنلاین برای ایثارگران معزز (با اولویت جانبازان ۷۰درصد)، ابراز امیدواری کرد که اعتماد مشتریان به بیمه دی به بهترین شکل ممکن پاسخ داده شود.
دیدگاهتان را بنویسید