شنبه / ۲۹ دی / ۱۴۰۳
×
بازباران خبر/ شرکت بیمه دی در نهمین همایش ملی اعتماد مشتریان موفق به کسب جایگاه نخست شد.
بیمه دی در جایگاه نخست اعتماد مشتریان
  • کد نوشته: 37981
  • منبع: روابط عمومی بیمه دی
  • شنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۳
  • 26 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • بازباران خبر/ شرکت بیمه دی در نهمین همایش ملی اعتماد مشتریان موفق به کسب جایگاه نخست شد.

    به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ در این همایش که با حضور میهمانانی همچون نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و نیز با حضور بیش از صد شرکت مطرح در حوزه‌های بانک، بیمه، صنایع غذایی و پتروشیمی برگزار گردید، این شرکت موفق به کسب جایگاه نخست اعتماد مشتریان شد.

    گفتنی است در پی این موفقیت اسماعیلی، مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی ضمن اشاره به اقدامات این شرکت در راستای مشتری‌مداری مانند پاسخگویی ۲۴ ساعته از طریق مرکز ارتباط این شرکت گفت: تمامی بیمه‌شدگان و مشتریان بیمه دی می‌توانند از طریق تماس تلفنی با سرشماره ۱۶۷۱ موضوعات خود را پیگیری کنند.

    مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی افزود: این شرکت با میانگین ۲۶۰۰ تماس به طور روزانه، به دریافت نظرات و پیشنهادات بیمه‌شدگان خود می‌پردازد و رضایت‌مندی مشتریان خود را به‌طور پیوسته مورد سنجش قرار می‌دهد.

    وی با اشاره به برنامه‌های آتی این شرکت بیمه ای همچون راه اندازی تل مدیسین (ویزیت تلفنی) و ویزیت آنلاین برای ایثارگران معزز (با اولویت جانبازان ۷۰درصد)، ابراز امیدواری کرد که اعتماد مشتریان به بیمه دی به بهترین شکل ممکن پاسخ داده شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *