هادی پور همچنان بهترین رتبه بین تکواندوکاران را دارد

باز باران خبر: با اعلام جدیدترین رنکینگ المپیکی هوگوپوشان از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، آرمین هادی پور از گیلان همچنان بهترین رتبه را بین تکواندوکاران ایران در اختیار دارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، رئیس هیات تکواندو استان اظهار داشت: بر اساس جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندوکاران اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، آرمین هادی پور در مکان چهارم خود باقی ماند.
محسن سترگی ادامه داد: در رده‌ بندی اعلام شده که مربوط به ماه می میلادی است و جدیدترین امتیازات تکواندوکاران در مسابقات لحاظ شده ، آرمین هادی‌ پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم با کسب مدال طلا سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی و با کسب ۲۹۳ و ۵۱ صدم امتیاز همچنان در رده چهارم قرار دارد.
وی افزود: فرزان عاشورزاده دیگر تکواندوکار کشور در این وزن نیز که موفق به کسب مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی شد، با ۲۲۷ و ۹۶ صدم امتیاز در رده یازدهم این وزن در رتبه بندی جهانی قرار دارد.
سترگی بیان کرد: در وزن ۵۸- کیلوگرم ، همچنان تکواندوکارانی از کشورهای کره جنوبی، اسپانیا و روسیه به ترتیب در مکان های اول تا سوم و بالاتر از آرمین هادی پور در رنکینگ المپیکی قرار دارند.
رئیس هیات تکواندو استان خاطرنشان کرد: پس از هادی پور، سجاد مردانی از ایران در وزن ۸۰+ کیلوگرم در رتبه هشتم جهان قرار دارد و هادی پور هم اینک به همراه تیم ملی تکواندو خود را برای حضور قدرتمند در بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان که از ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت‌ ماه در منچستر انگلیس برگزار می شود ، آماده می کند.
آرمین هادی پور متولد ۱۳۷۳ اهل شهرستان رشت است و تاکنون مقام های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که می توان به کسب مدال طلای گرند پری انگلیس ، مدال طلای المپیک آزمایشی ریو ، مدال نقره قهرمانی جهان ، دو مدال قهرمانی آسیا ( یک مدال طلا و دیگری برنز که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران بدست آمده)، دو مدال طلا یونیورسیاد، یک مدال نقره جام جهانی، یک مدال نقره گرند پریکس ، مدال طلای گرند اسلم، مدال نقره گرند پری روسیه و مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۱۹ آسیا اشاره کرد.
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=690

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: