آقای استاندار دلیل عدم برگزاری کمیسیون ماده ۵ چیست؟!

باز باران خبر/ کریم خورسندی: از وقتی که کمیسیون ماده ۵ مسئول رسیدگی‌ به  پرونده های تراکم واحدهای مسکونی و تجاری شده، متاسفانه روند بررسی پرونده ها بسیار کند و فرسایشی شده است و این موضوع باعث شده تا این وقفه زمانی ایجاد گردیده موجب ضرر و زیان برای پیمانکاران و سازندگان واحدهای مسکونی و تجاری گیلان شود‌.

 بر همین اساس از استاندار ‌گیلان به عنوان نماینده عالی دولت در استان و فردی که تجارب ارزنده ای در مجلس و مصوبات آن دارد، انتظار داریم در این ماجرا ورود کرده و برای جلوگیری از ضرر و زیان مردم اقدامات مقتضی  را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند.   

جناب آقای دکتر عباسی سوالی که برای عموم پیش می آید این است که چرا با وجود این همه مشکلات و تنگناها برای سازندگانی که از سوی نهادهای نظارتی و اجرایی مثل شهرداری ها، سازمان نظام مهندسی و… ایجاد می شود و از سویی افزایش روزانه تعرفه های سر سام آور و زیاد شدن قیمت های مصالح ساختمانی که عامل سردر گمی و مشکلات عدیده ای برای سازندگان شده، این کمیسیون منظم برگزار نمی شود تا برای دریافت پاسخ در زمان مناسب  این همه مشکلات ایجاد کند. 

آقای استاندار چرا کمیسیون ماده ۵ نباید ماهانه و به طور منظم تشکیل گردد تا سازنده ها هم بتوانند  بر اساس برنامه های زمان بندی شده کار خود را انجام‌ دهند. باور بفرمایید برای دریافت پاسخ یک پرونده از کمیسیون ماده ۵ بیش از ۶ ماه و گاهی تا یک سال هم طول خواهد کشید.

آقای دکتر عباسی عزیز این یعنی افزایش قیمت مصالح، افزایش تعرفه های شهرداری، افزایش تعرفه های سازمان نظام مهندسی و… در پی خواهد داشت و همه این افزایش ها به  فرد سازنده تحمیل خواهد شد و کسی هم پاسخگوی این ضرر و زیان ها نیست!

جناب آقای استاندار این گفته ها و نوشته ها فقط حرف من نگارنده نیست بلکه جمعی از سازندگان واحدهای مسکونی و تجاری استان با همین مشکل دست به گریبان هستند و تقاضا داریم دستور فرمایید جلسات کمیسیون ماده ۵ به طور منظم  و ماهانه تشکیل شود و پاسخ پرونده های در نوبت در اسرع وقت داده شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=23958

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: