نقش هماهنگ رنگ ها از خیال هنرمندان تا ذهن بیننده

باز باران خبر/ نمایشگاه گروهی دیانا در نگارخانه مارلیک رشت آغاز به کار کرد.

سارا نظری برگزارکننده این نمایشگاه در حاشیه به همکار ما گفت: در نمایشگاه گروهی دیانا تعداد هفتاد اثر از هنرمندان هفت استان (تهران، اصفهان، مشهد، بوشهر،کردستان، زنجان و گیلان) به مدت ده روز در پاییز ۱۴۰۰ به دیده مخاطبان پیش کش شده است و طرحی هماهنگ از رنگ ها، ذهن خلاق و روح لطیف هنرمندان را بر صفحه ای از عشق و شوق تقدیم حضورتان می کند.
وی تصریح کرد: افتخار آن را داشتیم که در واپسین روزهای رنگین پاییزی در نگارخانه مارلیک رشت پذیرای نگاه زیبابین شما عزیزان در جشنواره ای از شکوه شوق دنیای رنگ ، تخیل و احساس از هنرمندان جوان تا اساتید با تجربه باشیم.

وی اضافه کرد: حضور گرمتان یاری بخش وحدت ، همدلی و ارتقای هنر و هنرمندان ایرانی است ؛ نقاشی بازتاب پیام عشق ،نور آگاهی ، قدرت آفریننده و خلقت در دل نقش هاو رنگ های ثبت شده در جان بیننده زمزمه می کنند تا در مسیر صلح ،ارتقای فرهنگ و هنر در راستای حفظ ارزش های انسانی وایران اسلامی به یاری وحدت تمامی عزیزان گامی برداریم.
شادی جیرسرایی یکی از هنرمندان جوان گیلانی که دومین سال پیاپی در نمایشگاه نقاشی شرکت می کند گفت: بیش از پنج سال است که نقاشی کار می‌کنم و سبکم آزاد است و اکثر نقاشی هایم را با مداد رنگی می کشم.
وی ضمن ابراز رضایت از شرکت در این نمایشگاه اظهار کرد: خوشبختانه استقبال مردم از این نمایشگاه خیلی خوب بوده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22117

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: