کارفرمایان، ارسال لیست حق بیمه را به روزهای پایان ماه موکول ننمایند

باز باران خبر/ کارفرمایان، ارسال لیست حق بیمه را به روزهای پایان ماه موکول ننمایند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان با صدور اطلاعیه ای از تمامی کارفرمایانی که تاکنون نسبت به ایجاد حساب کاربری در سامانه es.tamin.ir و تکمیل فرم تعهدنامه مربوطه اقدام ننموده و یا بدلیل فقدان شماره های شناسایی ssn امکان ثبت لیست های حق بیمه را ندارند خواست تا در اسرع وقت نسبت به انجام مراحل مذکور اقدام نمایند. 

در این اطلاعیه آمده است: 

با توجه به غیرفعال شدن سامانه قدیمی این سازمان به نشانی samt.tamin.ir و ضرورت ارسال لیست های اینترنتی حق بیمه از ماه جاری در سامانه es.tamin.ir، تمامی کارفرمایانی که تاکنون نسبت به این نغییر اقدام ننموده اند مکلف میباشند تا در اسرع وقت با ایجاد حساب کاربری و تکمیل تعهدنامه مربوطه در سامانه مذکور ، تمهیدات اولیه برای امکان ارسال لیست در آذرماه را مهیا نمایند. 

در این اطلاعیه با توجه به اینکه بطور متوسط بیش از ۷۵ درصد لیست های حق بیمه ارسالی از سوی کارفرمایان ، در هفته پایانی هر ماه ثبت و ارسال میشود ، تاکید گردیده است که کارفرمایان در ماه جاری به هیچ وجه تنظیم و ارسال لیست خود را به روزهای پایانی موکول ننمایند. 

براین اساس تمامی واحدهای وصول حق بیمه و فناوری اطلاعات شعب تابعه استان بمنظور جلوگیری از اختلال در روند مذکور و رفع مشکلات احتمالی کارفرمایان گرامی، آماده ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم و پاسخگوئی به سوالات در این زمینه میباشند. 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21996

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: