مسابقات پینگ پنگ جام همدلی گیلان قهرمان خود را شناخت

باز باران خبر – سرویس ورزشی: چهارمین دوره مسابقات پینگ پنگ جام همدلی باشگاه رضاپور رشت که باحمایت مالی گروه صنعتی لاستیک گیلان از تاریخ ۱۴ آبانماه آغاز شده بود، سرانجام روز جمعه ۵ آذر ماه با برگزاری مسابقات جدول گروه اصلی قهرمان خود را شناخت.
در این رقابت ها که در یک جدول دو حذفی انجام گرفت، سرانجام ۴ پینگ پنگ باز بازی فینال و رده بندی را برگزار کردند که در فینال ماهان چینه وری مقابل کمیل نیک نژاد پیروز شد و به مقام نخست این پیکارها دست یافت. همچنین در بازی رده بندی نیز حمید نجف پور در برابر مجتبی نوروزی به برتری رسید و عنوان سومی را مال خود گرد.
در خاتمه این مسابقات جذاب و دیدنی به نفرات اول تا سوم به ترتیب مبلغ ۱۲ میلیون ریال، ۸ میلیون ریال و ۴ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد. همچنین جایزه اخلاق یک میلیون ریالی نیز به مجتبی نوروزی ( نفر چهارم این مسابقات) اهدا شد.
گفتنی است در جدول B این مسابقات نیز که روز جمعه ۲۸ آبان ماه برگزار شده بود به ترتیب محمد محمدی، ارسلان چراغ زاده و امیرحسین فیضی مقام های اول تا سوم را بدست آورده بودند که به نفرات اول تا سوم این گروه به ترتیب مبلغ ۳ میلیون، ۲ میلیون و ۱ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شده بود.
شایان ذکر است طبق اظهارات آقای فرشید رضا پور ( مدیر باشگاه پینگ پنگ رضاپور و مسئول برگزاری مسابقات) پنجمین دوره این مسابقات نیز با حمایت مالی گروه صنعتی لاستیک گیلان تا قبل از نوروز ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21985

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: