افزایش مقبولیت و رضایتمندی مردم از اهداف برپایی میز خدمت است

باز باران خبر/ میز خدمت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان – حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) همزمان با ۵ آذر روز بسیج مستضعفان و گرامیداشت هفته ی بسیج با حضور مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به همراه معاونین، رئیس اداره حقوقی و فرمانده پایگاه مقاومت شهید افتخاری بنیاد مسکن و جمعی از کارشناسان در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار شد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن گیلان؛ در این مراسم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اهداف این میز خدمت جهادی افزود: مهمترین اهداف از برگزاری میز خدمت افزایش مقبولیت و کارآمدی نظام اداری با افزایش رضایتمندی مردم، دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم، دیدن برخی واقعیت ها و تلاش در جهت برطرف کردن مشکلات مردم است.
مهندس دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این نشست چهره به چهره علاوه بر پاسخگویی حضوری دستور پیگیری و رفع مشکلات درخواست‌های ارائه شده در حوزه‌های مختلف را صادر کرد. درخواست واگذاری زمین، تغییر کاربری زمین، تسهیلات و کمک بلاعوض در مسکن محرومین از مهم‌ترین خواسته‌های مردم در این میز خدمت بود.

شایان ذکر است درخواست های مردمی در این میز خدمت پس از بررسی و دستور مدیرکل به بنیاد مسکن شهرستاهای تابعه جهت پاسخگویی ارجاع گردید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21969

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: