آماده باش کامل مدیریت ستاد بحران شهرستان رودبار

باز باران خبر – مهین چراغی: معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار رودبار در ستاد مدیریت بحران این شهرستان بر آماده باش کامل بخشداران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی به تجهیز زنجیر چرخ و به روز رسانی ماشین آلات تأکید کرد و گفت: در صورت لزوم‌ از ظرفیت ماشین آلات موجود در بخش خصوصی و پیمانکاران و معادن شهرستان استفاده گردد.
بابک خیرزاده افزود: بخشداران ، شهرداران و مدیران ادارات شهرستان در مواقع هشدار در شهرستان حضور داشته باشند و ادارات خدمات رسان آب، برق و گاز نسبت به آماده سازی تیم های عملیاتی خود در تمام ساعات شبانه روز اقدام و پای کار باشند.
وی افزود: بخشداران نسبت به تامین و ذخیره سازی آرد و سوخت در روستاهای بخش اقدام نمایند و در صورت بحران تا رسیدن کمک از مرکز شهرستان از ظرفیت ماشین آلات و افراد محلی در روستاها استفاده شود. و اداره راهداری تمام راهدارخانه های خود را در شهرستان تجهیز و آماده وماشین آلات خود رو مستقر نمایند.
خیرزاده به همکاری و همراهی تمام دستگاه‌ها در شهرستان در مواقع بحران تاکید نمود و اضفه کرد: با هرگونه سهل انگاری و سوء مدیریت و کم کاری هیچ مماشاتی نخواهیم کرد و با مدیر متخلف و سهل انگار برخورد جدی خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار همچنین بر لایروبی انهار توسط شهرداران، بخشداران و امور آب و دهیاران تاکید کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21735

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: