اخذ دان ۸ کاراته توسط استاد میلانچی از گیلان

باز باران خبر/ سید رضا میر حسینی: استاد عبدالله میلانچی جانباز و آزاده سرافراز کشورمان پس از سالها تلاش و کوشش در رشته ورزشی کاراته، موفق به دریافت دان ۸  از فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران شد. 

به گزارش باز باران خبر؛ میلانچی در حال حاضر مسئول کاراته هایاشی ها شیتوریو استان گیلان و دبیر این سبک در ایران مییاشد که فعالیت های بسیاری ارزشمندی در رشته ورزشی کاراته استان و کشور انجام داده است. 

وی از کودکی ورزش کاراته را آغاز نموده و از سال ۱۳۶۹ به مربیگری رو آورده و تا بحال قهرمانان و کاراته کاهای زیادی را تحویل جامعه داده است. 

گفتنی است طبق آخرین آمار در بخش آقایان ۱۵ مربی کاراته و در بخش بانوان ۸ مربی کاراته، همچنین ۲۰ داور در بخش آقایان و بانوان در استان گیلان زیر نظر ایشان در حال فعالیت می باشند.

قبل از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه ها  حدود ۴۲۰ کاراته کا در سبک هایاشی ها شیتوریو در سراسر گیلان در حال فعالیت بودند که با تعطیلی باشگاه ها تعداد هنرجویان این سبک به ۲۰۰ نفر کاهش یافته است.

شایان ذکر است از خدمات ارزشمند استاد عبدالله میلانچی باید به ایجاد تیم کاراته در رده های سنی مختلف در استان گیلان و همچنین ارتقاء سطح فنی مربیان و داوران کاراته گیلان اشاره کرد که در سال های اخیر برکسی پوشیده نیست.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21701

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: