شناسایی و دستگیری عوامل آتش‌سوزی اراضی مرداب انزلی توسط پلیس گیلان

باز باران خبر/ فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عوامل آتش‌سوزی اراضی مرداب انزلی خبر داد و گفت: تمامی متهمان این پرونده برای رسیدگی و صدور حکم، به مرجع قضائی معرفی شدند.
به گزارش باز باران خبر؛ سردار “عزیزاله ملکی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با کسانی که برای دستیابی به منافع شخصی، بدون توجه به محیط زیست، نسبت به تخریب منابع خدادادی اقدام می‌کنند، از شناسایی و دستگیری تمامی عوامل آتش‌سوزی اراضی مرداب انزلی خبر داد.

وی با تشریح دو مورد آتش‌سوزی‌ اخیر در حدود ۷ هکتار از اراضی روستای تربگوده و محله سوسر در حاشیه مرداب انزلی گفت: پلیس از همان ابتدای وقوع آتش‌سوزی با اقدامات کارشناسی و بررسی میدانی و همچنین همکاری خوب اهالی منطقه، نسبت به بررسی موضوع اقدام و در حداقل زمان ممکن توانست عوامل دخیل در این دو آتش‌سوزی را شناسایی و دستگیر کند.
فرمانده انتظامی استان گیلان، انگیزه متهمان در به آتش کشیدن بخش‌هایی از اراضی مرداب انزلی را سودجویی، تصرف و ایجاد کاربری مورد نظر اعلام کرد و افزود: ۵ نفر از عوامل این آتش‌سوزی به دستگاه قضائی معرفی که سرانجام منجر به صدور قرار برای تعداد ۲ نفر از این متهمان گردید.
وی با هشدار جدی به سودجویان و منفعت‌طلبان که با تخریب منابع خدادادی و ملی، زمینه نابودی این سرمایه‌های گرانبها را فراهم می‌کنند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21160

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: