اجرای نمایش های ((اگه به من کمک کنی)) و ((سقوط)) در پیاده راه فرهنگی رشت

  باز باران خبر/ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با همکاری موسسه فرهنگی هنری چشم انداز فردا و گروه نمایش اتفاق  و همزمان با هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر ۲ نمایش خیابانی با عنوان های «اگه به من کمک کنی»  و «سقوط» را به کارگردانی  »ابوذر آستانی» در پیاده راه فرهنگی رشت اجرا کرد.

نویسنده نمایش خیابانی اگه به من کمک کنی علی حلوی و کارگردان آن ابوذرآستانی می باشد. بازیگران نمایش مذکور نیز عبارتند از : صدرا اصغری، افشین صابردل و ابوذر آستانی؛ دستیار کارگردان این نمایش سعید کوچکی و گریم نیز عارف روستای است.

گفتنی است موضوع این نمایش در مورد انواع شیوه های تکدی گری معتادین میباشد که ریشه های فرهنگی و اجتماعی این معضل در مواجهه با مخاطبان تصویرسازی می شود.

این نمایش در تاریخ ۵ و ۷ تیرماه ۱۴۰۰ در پیاده راه فرهنگی رشت اجرا شد که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد. نویسنده و کارگردان نمایش سقوط نیز «ابوذر آستانی» است و بازیگران این نمایش عبارتند از: شیرین محسنی، مجتبی معیری نیا، سعید عابدینی و ابوذر آستانی . دستیار کارگردان: سعید کوچکی. موضوع این نمایش در مورد طرد شدن معتادین متجاهر از خانواده و بالتبع بی خانمانی و آوارگی است که باعث ناهنجاری و آسیب های فراوان فردی، اجتماعی و فرهنگی می شود که ریشه یابی و راه حل این معضلات مهم در مواجه با مخاطبان تصویرسازی می شود. 

شایان ذکر است نمایش سقوط در تاریخ ۹ و ۱۰ تیرماه  در پیاده راه فرهنگی رشت  اجرا شد که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=20557

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: