ارایه خدمت به بیش از یک سوم جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان

باز باران خبر/ افزون بر ۳۸ درصد بیمه شدگان اصلی و مستمری بگیران و بیش از ۳۵ درصد جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی استان گیلان در سه شعبه رشت خدمات و تعهدات دریافت می نمایند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی گیلان؛ علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام این خبر، اذعان داشت: بر اساس آخرین آمار افراد تحت پوشش در سطح استان، از مجموع بیش از ۴۲۴ هزار بیمه شده اصلی، تعداد ۱۶۳۵۲۱ نفر یعنی ۳۸/۳ درصد از جمعیت توسط سه شعبه شهر رشت خدمت رسانی می گردند. 
همچنین در جامعه آماری مستمری بگیران نیز از مجموع بیش از ۱۴۰ هزار نفر مخاطبین این گروه، تعداد ۵۴۴۶۵ نفر یعنی معادل ۳۸/۶ درصد از افراد این قشر توسط یه شعبه مستقر در شهر رشت تعهدات دریافت می نمایند. 
نکته حانز اهمیت اینکه از مجموع یک میلیون و ۲۶۵ هزار نفر جمعیت استان که تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند تعداد ۴۶۶۵۵۶ نفر یعنی ۳۶/۸ درصد در سه شعبه رشت خدمات دهی می گردند.
بیش از ۲۷ هزار کارگاه تولیدی، صنفی، شرکت و کارخانه و ادارات مشمول قانون کار نیز در شهر رشت در حوزه عمل شعب سه گانه پوشش داده شده و ۳۵/۳ درصد از کارگاههای مشمول قانون تامین اجتماعی در استان را شامل می گردند. 
شایان ذکر است ارقام مذکور صرفاً در حوزه سه شعبه شهر رشت بوده و در صورت احتساب شعب شهرصنعتی، سنگر، خمام و کوچصفهان در قالب کلی شهرستان رشت، جمعیت افراد تحت پوشش به بیش از ۵۰ درصد افراد در سطح استان خواهد رسید. 
۲۸ شعبه اجرائی، ۱۰ کارگزاری رسمی و ۷ واحد اقماری در سطح استان گیلان، ارائه دهنده خدمات و تعهدات به مشمولین تامین اجتماعی هستند. 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=20361

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: