مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح زمینه‌ساز تغییر و تحول در آینده کشور است

اعلام حمایت همه اعضای مجمع جوانان گام دوم انقلاب گیلان از آیت الله رئیسی

باز باران خبر/ رئیس ستاد مردمی گام دوم انقلاب در گیلان گفت: همه اعضای مجمع جوانان گام دوم انقلاب گیلان در شهرها و روستاها به اتفاق با اعتماد و انتخاب آیت الله رئیسی گام در مسیر اعتماد به توان داخلی و جوانان گذاشته و امید برای تغییر آینده کشور را ترسیم می کنند.

به گزارش باز باران خبر؛ دکتر محمدپورپیر رئیس ستاد مردمی گام دوم انقلاب در گیلان امروز در گفت‌ و گو با خبرنگاران با اشاره به نزدیکی روز سرنوشت‌ساز انتخاب رئیس قوه مجریه توسط مردم اظهار کرد: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح می‌تواند زمینه‌ساز تغییر و تحول در آینده کشور و گام گذاشتن در مسیر تمدن نوین اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه اجماع جریان انقلابی با انتخاب آیت الله رئیسی مسیر اعتماد به جوانان را مورد تاکید قرار می‌دهند گفت: انتخاب آیت الله رئیسی مسیر اعتماد به جوانان را هموار کرده و جوانان نیز با امید به آینده ای روشن و برای تغییر وضع موجود کشور از ایشان با قاطعیت حمایت می کنند.

رئیس ستاد مردمی گام دوم انقلاب در گیلان با تاکید بر نقش جوانان در ایجاد تغییر و تحول کشور افزود: همه اعضای مجمع جوانان گام دوم انقلاب گیلان در شهرها و روستاها به اتفاق با اعتماد و انتخاب آیت الله رئیسی گام در مسیر اعتماد به توان داخلی و جوانان گذاشته و امید برای تغییر آینده کشور را ترسیم می کنند.

پورپیر با بیان اینکه ایجاد تمدن نوین اسلامی نیازمند تغییر وضع موجود در حوزه های مختلف اقتصادی اجتماعی و سیاسی است افزود: جوانان برای تغییر وضع موجود باید تلاش کنند تا با تلاش مضاعف مشارکت بالا و انتخاب درست تغییر وضع موجود را رقم بزنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=20264

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: