اولین سامانه تبلیغات انتخاباتی ایران راه اندازی شد

سامانه انتخابات، انتخابات سبز ایران، تنها وب سایت ویژه انتخاباتی ایران و تنها دارنده نماد طلایی ملی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور است.

باز باران خبر/ اولین سامانه تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری، مجلس اسلامی، شورای شهر، شورای روستا، نظام پزشکی، نظام مهندسی و… به صورت برخط و مجازی با عنوان ” سامانه تبلیغات انتخابات سبز ایران” با همت دکتر محمد شیدایی دکترای علوم محیط زیست و مدیر هلدینگ سبز اندیشان شمال راه اندازی شد.

به گزارش باز باران خبر؛ دکتر محمد شیدایی در گفتگویی هدف خود از راه اندازی سامانه تبلیغات انتخابات سبزایران را که بخشی از آن به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری تعلق دارد، جلوگیری از شکسته شدن پروتکل‌های بهداشتی در دوران کرونا وشکل گیری تجمعات غیر ضروری، حفط محیط زیست و کمک به مدیریت بهینه و صرفه جویی ویژه (بیش از ۸۰ درصد) هزینه های انتخاباتی خواند.

مدیر هلدینگ سبزاندیشان شمال و پروٍژه سامانه انتخابات سبز ایران تصریح کرد: این سامانه بدون گرایش به هیچ حزب و گروه سیاسی تنها جهت کمک به مدیریت بهینه و صرفه جویی بویژه هزینه های انتخاباتی کلیه سیستم های اجرایی انتخاباتی کشور و همچنین هزینه های انتخاباتی کاندیداهای گرامی خصوصاً سهولت روند معرفی توسط کاندیداها و سهولت انتخابات توسط هموطنان طراحی شده است.

این عضو هیات علمی دانشگاه آزاد لاهیجان تاکید کرد: سامانه انتخابات انتخابات سبز ایران، تنها وب سایت ویژه انتخاباتی ایران و تنها دارنده نماد طلایی ملی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور است. بنابراین ما در این سامانه تلاش کرده‌ایم با درج اطلاعات هویتی، تحصیلی و سوابق کاری، اجتماعی و سیاسی کاندیداهای تایید صلاحیت شده و ایجاد کلیه خطوط ارتباطی تماس و شبکه‌های اجتماعی و دسته بندی نوع و دوره انتخابات، سامانه جامعی را در اختیار مخاطبان قرار دهیم.
وی افزود: در این سامانه شعار انتخاباتی کاندیداها، اسلاید تصویری، ویدئو یا کلیپ انتخاباتی، سیستم رای دهی آزمایشی جهت تعیین حدودی وضعیت رتبه انتخاباتی کاندیداها، طراحی شده است. اشتراک گذاری مستقیم صفحه کاندیداها به صورت آنی در کلیه شبکه های اجتماعی شاخص دنیا از دیگر امکانات ماست.

این عضو دانشگاه تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ متناسب با پیشرفتهای جهانی ما نیازمند از بین بردن بیشتر فیلترها بین مردم و مسئولانیم. بنابراین ما، در این سامانه کاملترین سیستم نظردهی و تبادل نظر با کاندیداها و کاربران و برعکس با قابلیت پرسش و پاسخ چند لایه نامحدود را فرهم کرده ایم تا با اقدامی هوشمندانه در مقابل شبکه هایی چون توئیتر و امثال انها که منبع شان به غیر وابسته است، قرار بگیریم.
محمد شیدایی گفت: کاهش و صرفه جویی در مصرف منابع و سرمایه های ملی کشور و هزینه های سنتی و افراطی مرسوم فعلی، جلوگیری از هزینه های هنگفت مجدد زیباسازی شهر بعد از هر جریان انتخابات، جلوگیری از هرگونه تجمع و اطلاع رسانی حضوری انتخاباتی ، جلوگیری از شکسته شدن پروتکل های بهداشتی در دوران حاد کرونا ازاهداف اصلی ما در ایجاد این سامانه است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=20145

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: