آغاز به کار هشتمین جشنواره هفت در صومعه سرا

باز باران خبر/ آیین افتتاحیه هشتمین جشنواره هفت (بزرگترین جشنواره بخش خصوصی کشور) به دبیری علی حلوی در سالن شهید فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا برگزار شد.
به گزارش باز باران خبر؛ این مراسم با اجرای سعید ترکاشوند و با حضور صفرپور ) رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا) تعدادی از پیشکسوتان، هنرمندان، هنرجویان و علاقمندان برگزار شد.
نورالله صفرپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا در سخنان کوتاهی ضمن خوش آمد گویی به هنرمندان حاضر در مراسم و تقدیر از تلاش های هنرمندانه علی حلوی(دبیر جشنواره)، از برگزاری این جشنواره بزرگ در صومعه سرا اظهار خوشحالی کرد.
وی در ادامه برای هنرمندان جوان مجموعه هفت در این جشنواره آرزوی موفقیت کرد.
علی حلوی دبیر هشتمین جشنواره هفت نیز در سخنانی با خوش آمدگویی به مدعوین و پیشکسوتان و هنرمندان اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا، برگزاری هشتمین جشنواره هفت در ماههای گذشته، بارها به تعویق افتاد و تا مرز تعطیلی جشنواره و به تعویق افتادن آن تا پایان سال پیش رفتیم. اما تلاش هنرجویان هفتی در حوزه های مختلف آنقدر چشمگیر بود که نتوانستیم آن را نادیده بگیریم و خوشبختانه امروز این جشنواره آغاز شد.
حلوی افزود: سپاسگذار آقای صفرپور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا هستم که این امکان را به وجود آورد که بتوانیم در این شهرستان جشنواره را برگزار کنیم. امیدوارم کوشش هنرمندان هفتی در روزهای با حمایت و استقبال خوبی از سوی مردم فرهنگ دوست صومعه سرا و گیلان قرار گیرد.‌
وی ادامه داد: جشنواره با اکران آثار بخش سینمایی هفت اعم از فیلم های کوتاه، کلیپ، سکانس های برتر، اتودهای تصویری و… آغاز خواهد شد و در طی روزهای بعد با بخش هایی مانند دوبله، رادیو تئاتر، تئاتر کودک، تئاتر بزرگسال، نمایشنامه خوانی و..‌. ادامه خواهد یافت. امیدواریم که جشنواره هفت مانند سالهای گذشته موفقیت آمیز برگزار شود.
گفتنی است این مراسم با اجرای قطعات موسیقی فلکلور گیلکی توسط استاد ناصر وحدتی، صحبت های مهندس بلورچی و پخش چند کلیپ و تیزر ادامه پیدا کرد.
شایان ذکر است هشتمین جشنواره هفت تا ۲۷ خرداد ادامه خواهد داشت.


گزارش: اکبر حیدرپور / عکاس: مونا زره پوش

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=20063

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: