بیانیه مشترک فرماندهی انتظامی استان‌های اردبیل و گیلان

باز باران خبر/ آستارا و اردبیل به لحاظ فرهنگ و تاریخ آوازه‌ای دیرینه داشته و اهالی فهیم، ولایی و انقلابی این دو دیار از ایران اسلامی سرافراز پیمان اخوت، همدلی، محبت و صمیمیت داشته و ثابت کرده‌اند که در طول ادوار تاریخ همواره در کنار هم و پشتیبان یکدیگر بوده و با اتحاد و مودت و برادری مشکلات را حل و فصل کرده‌اند. مردم آستارا و اردبیل پیوندهای قومی و زبانی و خویشاوندی دارند و‌ برای یکدیگر ارزش و احترام فراوانی قائل هستند و اختلافات پیش آمده به هیچ عنوان شایسته مردمان این دو دیار نیست.
بسیاری از مردم این دو شهر برای کار، تحصیل، خدمات درمانی و تفریح به شهرهای همدیگر رفت و آمد می‌کنند و در طول سالیان گذشته به صورت محبت آمیز و شایسته هر ایرانی در کنار هم زندگی کرده‌اند.
فرماندهی انتظامی استان‌های اردبیل و گیلان با  محکومیت درگیری‌ها و اقدامات و فحاشی‌های اخیر صورت گرفته در فضای مجازی و حقیقی این موضوع را به دور از شأن اجتماعی و تاریخی مردمان با فرهنگ آستارا و اردبیل دانسته و به عده‌ای معلوم الحال که قصد شعله‌ور کردن این اختلافات و از بین بردن صمیمیت و روابط خوب بین مردم این دو شهر را دارند تذکر و هشدار جدی می‌دهد.
پلیس تأکید بر آرامش و آسایش فردی و اجتماعی داشته و دغدغه‌ای جز امنیت و آرامش و رفاه شهروندان، مسافران و هموطنان عزیز نداشته و مسئولانه و متعهدانه در سنگر تأمین، حفظ و توسعه امنیت و آرامش ایفای نقش خواهد کرد؛ که این مهم با تعامل، همدلی، هم‌‌افزایی و ارتباط صمیمی فی ما‌بین فرماندهی انتظامی استان اردبیل و گیلان انجام خواهد شد.
بدیهی است پلیس با هماهنگی مقام محترم قضائی در قبال هرگونه رفتار مجرمانه و مخل امنیت و آرامش فردی و عمومی چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اعم از تجمع، ایجاد مزاحمت، اخلال در تردد خودرویی و فراخوان‌های غیرقانونی اقدام لازم معمول و با مسببین و محرکین با برخورداری از اقتدار قانونی به شدت برخورد خواهد کرد.
در پایان این بیانیه بر این موضوع مهم که امنیت و آرامش مردم خط  قرمز پلیس بوده، به پرهیز از هرگونه رفتار احساسی و هیجانی تأکید می‌گردد.


فرمانده انتظامی استان اردبیل – سرتیپ دوم پاسدار هوشنگ حسینی
فرمانده انتظامی استان گیلان – سرتیپ دوم عزیزالله ملکی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=20053

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: