روند پیروزی های شهرداری فومن در اراک هم استمرار یافت

باز باران خبر/ تیم فوتبال شهرداری فومن در هفته پنجم از مرحله دوم لیگ دسته سوم رقابت های لیگ آزادگان کشور و در استان مرکزی کیان اراک را به زانو در آورد.
به گزارش باز باران خبر؛ شاگردان اسماعیل زاهد ویشکاهی که تا قبل از این بازی یکه تاز گروه خود بودند این هفته در ورزشگاه انقلاب اراک به میدان رفتند و ضمن خنثی کردن حملات تیم میزبان سر انجام در دقیقه ۸۵بازی با تک گل اسماعیل پور فاتح این دیدار سخت شدند و با کسب سه امتیاز این بازی باتوجه به نتایج بدست آمده فاصله تیم شهرداری فومن با تیم های دوم و سوم به چهار امتیاز رسید تا جدی ترین مدعی صعود به لیگ دسته دوم کشور باشند.
اسماعیلی زاهد ویشکاهی سرمربی تیم فوتبال شهرداری فومن درپایان این دیدار سخت و نفس گیر به همکار ما گفت: بازیکنان ما در این بازی بسیار خوب ظاهر شدند و تمام برنامه های تیمی را بخوبی در زمین پیاده کردند و حتی قبل از گل برتری در چندین نوبت نیز می‌توانستیم به گل برسیم ولی بدشانس موقعیت های ما گل نمی شد ؛ ولی باتعویض های به موقع توانستیم نتیجه را به سودخود خاتمه دهیم.
وی اضافه کرد: تیم ما جوان است و تاکنون سعی کردیم از بازیکنان جوان وبومی در ترکیب استفاده کنیم، بازیکن های ما در چند مدت اخیر بسیار زیبا وحساب شده فوتبال بازی کردند که امیدوار هستیم این روند ادامه پیدا کند.
وی خاطرنشان کرد: تا پایان فصل تمام بازی ها برایمان حکم فینال را دارد و باید به این درک برسیم که فوتبال زیبا ونتیجه گرا برای یک تیم اصلی مهم و اساسی است پس نباید مغرور شده و در باد این برد ها قرار گیرم.
وی درپایان اظهار داشت: از همه کسانی که برای تیم زحمت می کشند تشکر میکنم و امیدوار هستم که همواره پشت این تیم بایستند و از طرفداران تیم می خواهم که برای تیم دعا کنند و ماهم وظیفه داریم فوتبال زیبا ونتیجه گراو درخور شایسته ای را نمایش دهیم تا دل هوادار راشاد کنیم وانشاءالله که بهترین نتایج را برای طرفداران وفوتبالدوستان فومنی رقم بزنیم
گفتنی است شهرداری فومن در پایان هفته پنجم لیگ دسته سوم کشور با سیزده امتیاز صدر نشین گروه خود است ودر هفته ششم میزبان ارتام تبریز است.

گزارش: قاسم قربانی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19861

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: