شهرداری فومن به تنهایی در صدر جدول لیگ دسته سوم کشور ایستاد

باز باران خبر/ شهرداری فومن با پیروزی در یک بازی پرگل و فینال گونه به تنهایی در صدر جدول رده بندی لیگ دسته سوم کشور ایستاد.
در هفته چهارم از مرحله دوم لیگ دسته سوم جام آزادگان تیم فوتبال شهرداری فومن موفق شد در ورزشگاه سردار جنگل رشت سه بر دو برابر شهید اورکی اسلام شهر تهران به پیروزی برسد و سه امتیاز بارزش ای بازی را مال خود کند.

به گزارش باز باران خبر؛ شهرداری فومن در یک بازی سخت و نفس گیر مقابل تیم خوب شهید اورکی اسلام شهر و در یک فینال زودرس و پر گل فاتح این نبرد شد.
اسماعیل زاهد ویشگاهی سرمربی فومنی ها درپایان این دیدار گفت: این بازی بازی شش امتیازی بود و ما از فرصت هایی که بدست آوردیم به نحوه احسن استفاده کرده و توانستیم نتیجه را به سود خود خاتمه دهیم.
وی اضافه کرد: با بازی مالکانه یک برد شیرین را به هوادار ان هدیه کردیم؛ البته این برد ها نباید انتظارات را بالا ببرد چون امسال هدف ما ثبت بهترین نتایج و حفظ سهمیه است.
ویشگاهی افزود: هم تیم دیر بسته شده وهم بازیکنان جوانی را به خدمت گرفته ایم که نیازمند زگان زیادی ب ای هارمونی تیمی و هماهنگی داریم؛ فقط ما از هواداران می خواهیم که برای تیم دعا کنند واز مسولین شهرستان فومن انتظار داریم به این تیم کمک کنند.
سرمربی تیم شهرداری فومن خاطرنشان کرد: این تیم از بازیکنان جوان و بومی و باغیرتی بهره مند است که امیدواریم روز به روز به اوج فوتبالی خود دست پیدا کرده وشایستگی های خود رابیشتر اثبات کنند؛ از همه بازیکنان تیم تشکر می کنم که باتمام وجود در زمین حاضر می‌شوند.
گفتنی است گلهای تیم شهرداری فومن را در این بازی کاظم فروتن دوگل و سجاد راهپیما بثمر رساندند.
شهرداری فومن در هفته پنجم در اراک میهمان کیان اراک خواهد بود.

گزارش: قاسم قربانی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19772

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: