عوامل امدادی هلال احمر گیلان ۴ مصدوم حادثه ترافیکی را از دره نجات دادند

باز باران خبر/ مدیرعامل هلال احمر گیلان از امدادرسانی به چهار مصدوم یک حادثه ترافیکی و یافتن پیکر یک بانو از رودخانه سفیدرود در دو ماموریت جداگانه از سوی این جمعیت خبر داد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر نیاز به امدادرسانی در پی یک حادثه ترافیکی، بلافاصله امدادگران و نجاتگران از نزدیکترین پایگاه امداد و نجات به محل در محور سیاهکل به دیلمان اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر گیلان در این ماموریت به چهار مصدوم حادثه ترافیکی که به دلیل انحراف و سقوط خودروی نیسان به دره در سیاهکل آغوزی (لونک)، “محور سیاهکل به دیلمان منطقه آبی نام” اتفاق افتاده بود، امدادرسانی کردند.

مدیرعامل هلال احمر استان گیلان اظهار داشت: امدادگران هلال احمر به چهار مصدوم این حادثه اقدامات لازم امدادی را ارائه دادند.

وی در ادامه افزود: در پی تماس با ۱۱۲، امدادگران هلال احمر امروز “جمعه” در عملیاتی دیگر پیکر بانوی حدود ۷۰ ساله ای را در رودخانه سفیدرود پیدا کردند.

به گفته وی در یک عملیات امداد آبی جسد این بانو توسط نجاتگران پایگاه شهید آقایی شهرستان رودبار از داخل رودخانه سفیدرود “محدوده لویه” خارج و پس از اقدامات لازم تحویل مراجع مربوطه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: مردم در صورت نیاز به خدمات این جمعیت با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس گیرند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19762

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: