شهرداری فومن فاتح دربی گیلان در لیگ ۳

باز باران خبر/ سرویس ورزشی: تیم فوتبال شهرداری فومن درهفته دوم لیگ دسته سوم کشور و در مرحله دوم این مسابقات در ورزشگاه سردار جنگل رشت برابر پاس گیلان پیروز شد.
این بازی که ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه چهارشنبه شب و در زیر نور پروژکتورهای ورزشگاه سردارجنگل و باقضاوت داوران تهرانی انجام شد تیم شهرداری فومن با گل های کاظم فروتن ورضا رضاوند به برتری رسید.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری فومن درپایان این دیدار گفت: بازی سختی را بردیم و این برد را تقدیم مردم و همه پیشکسوتان فوتبال فومن وطرفداران فومنی می کنم.
اسماعیل زاهد ویشگاهی افزود: امیدوارم در ادامه با کسب نتایج مطلوب بتوانیم به مسابقات لیگ دو کشور صعود کنیم و دوباره فومن را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
وی در پایان اظهار کرد: باهمه وجود به مردم فومن قول می دهم که فوتبال زیبایی مقابل رقبا ارائه دهیم و بهترین نتایج را برای فوتبال فومن رقم بزنیم.
ویشگاهی اضافه کرد: بازی بعدی ما در مقابل فرهنگ و ایثار آستارا میباشد که سعی خواهیم کرد سه امتیاز بازی را به اندوخته های تیم اضافه کنیم تا راه صعود را هموارتر کنیم.
گفتنی است که شهرداری فومن درپایان هفته دوم رقابت های لیگ دسته سوم. کشور در جایگاه دوم باتفاضل گل نسبت به تیم اول قرار دارد.

گزارش: قاسم قربانی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19557

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: