اجرای طرح ناظران سلامت در استان توسط هلال احمر گیلان

باز باران خبر/ هلال احمر گیلان به عنوان عضو ارشد طرح حاج قاسم سلیمانی، طرح ناظران سلامت را در استان اجرا کرد.

به گزارش باز باران و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از ارائه آموزش‌های پیشگیرانه از ابتلا به کووید – ۱۹ به ۱۱۴ هزار و ۹۹۵ نفر در محل شغلی در قالب طرح “ناظران سلامت” خبر داد.

سیاوش غلامی با اشاره به فعالیت اعضای جوان استان در طرح ملی “ناظران سلامت” اظهار کرد: این طرح ملی همگام با کارشناسان مراکز بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و کنترل این پاندمی در سطح استان اجرا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان افزود: در این طرح، ۲۵۷ تیم فعال از بشردوستان جوان جمعیت هلال احمر، بیش از ۱۱۴ هزار و ۹۹۵ نفر در مکان های مختلف، از جمله بانک‌ها، اصناف، فروشگاه‌ها، بازارچه‌ها و بازارهای روز و محلی، سازمان های دولتی و غیر دولتی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و صنوف خدماتی را تحت پوشش بازرسی قرار داده‌ و آموزش‌های پیشگیری از ابتلا به کووید – ۱۹ به صاحبان مشاغل ارائه دادند.

غلامی با بیان اینکه اعضای جوان و بشر دوست جمعیت هلال احمر استان گیلان با شیوع این بیماری در استان با اجرای طرح های سلامت محور از ابتدای سال با ایجاد پست های غربالگری در ایام نوروز، اجرای طرح نذر دانش در سه ماهه تابستان، اجرای طرح نذر سلامت در ایام محرم و اجرای طرح آمران سلامت در آبان ماه سال جاری، فعالیت خود را به عنوان عضو ارشد طرح حاج قاسم سلیمانی به نام طرح “ناظران سلامت” با حضور ۵۱۴ عضو جوان و بشردوست در استان به مرحله اجرا درآورد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار داشت: در این طرح که با هدف آموزش و نظارت بر رفتار اصناف در سطح استان اجرا گردید اعضای جوان با حضور در ۶۲ هزار و ۶۹۴ باب مراکز دارای فعالیت های عمومی، دولتی، خدماتی و توزیعی برای قطع زنجیره شیوع بیماری نسبت به آموزش آن ها اقدام کردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=18842

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: