مشارکت در اجرای طرح عمرانی و زیر ساختی منطقه آزاد

باز باران خبر/ مهندس اکبرزاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به همراه دکتر برزگر، معاون پشتیبانی – مهندس عفتی، سرپرست امور اجرائی و ماشین الات عمرانی با حضور در سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی با مهندس سید مهدی نقوی سرپرست سازمان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن گیلان، در ابتدای این دیدار مهندس اکبرزاده گزارشی از اقدامات بنیاد مسکن در سازمان و روستاها در محدود منطقه آزاد ارائه نمود.
وی افزود امسال با تامین اعتبار ۵ میلیارد ریالی از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد و مشارکتی بنیاد در تامین قیر رایگان ۴ کیلومتر از معابر ۵ روستا آسفالت گردید.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با اعتباری بیش از ۵۹ میلیارد ریال عملیات اجرای۷ بلوار ۳۰ متری کاسپین جهت اتصال مجتمع بندری شامل عملیات خاکی، زیرسازی و اجرای آسفالت، اجرای یک دهانه پل به طول ۲۴ متر و عرض ۱۲ متر و اجرای کانال بنی به طول ۲۱۸۵ متر در دو طرف بلوار توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شده است.
سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی عملیات بهسازی و نوسازی روستاهای منطقه را از پیش زمینه های توسعه اقتصادی و عمرانی منطقه دانست.
سید مهدی نقوی یکی از خدمات ارزشمند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها را صدور سند مالکیت روستایی دانست و تصریح کرد: تسریع در صدور سند مالیکت روستایی در سطح منطقه در ارتقای شاخص های اجتماعی و دستیابی به افق سند چشم انداز موثر است و این مهم یکی از انتظارات روستاییان منطقه از بنیاد مسکن می باشد.
مهندس نقوی از پیشنهاد بنیاد مسکن مبنی در مشارکت در اجرای طرح عمرانی و زیر ساختی منطقه استقبال کرد و اظهار داشت: یکی از روستاهای منطقه را به عنوان پایلوت اجرای طرح توسعه مجازی روستایی انتخاب و پس از این الگوسازی میتوان طرح را در سایر روستاهای منطقه اجرا کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=18835

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: