یاقوتی، مدیر میدان بار ولیعصر رشت:  چالش های میدان بار مجتمع ولیعصر برطرف می شود 

 

بازباران خبر- سرویس شهری: چالش هایی از قبیل کوچک بودن جایگاه برای ارائه  خدمت، نارضایتی همسایگان برای جایگاه پارک،  ترافیک داخل میدان بار که به علت ترافیک بالا بسیاری از مشتریان قادر به دریافت خدمت از سمت بار فروشان نبوده و این موضوع موجب کاهش مشتریان میدان بار و فاسد شدن بسیاری از بارها می شود.

ایوب یاقوتی،  رئیس میدان بار ولیعصر و نائب رئیس اتحادیه میوه و تره بار رشت در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: جایگاه های فروش بار ما در حال حاضر پاسخگوی این تعداد از جمعیت نمی باشد؛ در گذشته اعضای بارفروش داخل میدان بار به تعداد ۳۰ الی ۳۵ نفر می رسید اما در حال حاضر حدود ۹۰ الی ۱۰۰ نفر در داخل میدان بار فعالیت دارند؛ به این دلیل که در سال های ۵۷ الی ۵۹ جمعیت شهر رشت حدود ۲۰۰ هزار نفر بوده که راحت تر خدمت رسانی انجام میشد ولی شهر رشت امروز جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر را در خود جا داده که این جایگاه قادر به خدمت رسانی به این جمعیت نمی باشد.

ایوب یاقوتی افزود: از جامعه رسانه ای استان و از تمامی پرسنل صدا و سیما که بی منت و بصورت شبانه روزی فعالیت می کنند و مشکلات جامعه و فعالان اقتصادی و میوه و تره بار را به گوش مسئولین می رسانند تقدیر و تشکر می کنم و همچنین قدردان زحمات دکتر ربانی هستم که یک مدیر لایق و شایسته بوده و امیدواریم همیشه همینقدر پرانرژی و پاینده به خدمت خود در عرصه صدا و سیما ادامه دهند.

وی در ادامه از زحمات تمامی بار فروشان و این قشر زحمتکش تشکر نمود و خاطرنشان کرد: این عزیزان مانند رزمندگان جبهه جنگ هستند و برای ارائه خدمت از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند و بصورت شبانه روزی تلاش نموده و از شب تا عصر همان روز تلاش کرده و بدون هیچگونه تعللی به فعالیت خود ادامه می دهند.

مدیر مجتمع میوه و تره بار ولیعصر رشت  اضافه کرد: دست تک تک همکاران زحمتکش خود و تمامی کشاورزانی که از مناطق دور نزد ما می آیند اما موفق به فروش بار خود نمی شوند را می بوسم و چالش هایی که در میدان بار وجود دارد از جمله مشکلات کمبود فضا برای پارک، ترافیک و… را واقف هستم که به همه این مشکلات به امید خداوند رسیدگی می شود.

وی یاد آورشد:خریدار هایی که از مناطق دورتر به میدان ما می آیند اما بعلت مشکلات موجود قادر به خرید نیستند بارها  نزد من آمده و ابراز نارضایتی کرده اند، بنده  تمامی این مسائل و چالش ها را می پذیرم و همه آن ها را منطقی دانسته و از این عزیزان درخواست دارم فعلا مدارا کنند تا انشاالله بصورت کامل و با ساخت میدان بار جدید به این مشکلات رسیدگی شود.

در این دیدار مدیرکل صدا و سیمای گیلان نیز از آقای یاقوتی دعوت کرد تا در یکی از برنامه های زنده شبکه باران حضور بعمل آورد تا هم پاسخگوی مشکلات بارفروشان باشد و هم مشکلات جامعه میوه و تره بار را به گوش مسئولین برساند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=36013

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: