کش‌روزن‌های بندرانزلی به دام افتادند

باز باران خبر- فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری ۴ سارق سابقه‌دار و کشف ۵ فقره پرونده سرقت به روش کش‌روزنی در نقاط مختلف این شهر خبر داد.

سرهنگ “امیر وهاب‌زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهار‌داشت: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی به جد دنبال می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی گزارش چند فقره سرقت به روش کش‌روزنی از فروشگاه‌های سطح شهرستان بندرانزلی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران انتظامی با بررسی شیوه وقوع سرقت‌ها و اشرافیت اطلاعاتی، ۴ سارق سابقه‌دار را در این زمینه شناسایی و آن‌ها را در عملیات‌های جداگانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: سارقان به ۵ فقره کش‌روزنی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه بالا بردن ضریب ایمنی فروشگاه‌ها با نصب تجهیزات نظارت تصویری تا حد زیادی بازدارنده خواهد بود از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=36062

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: