معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای گیلان:  عملیات اجرایی پروژه افزایش ظرفیت پست لیسار آغاز شد

 

باز باران خبر/با توجه به رشد بار روزافزون و تامین برق پایدار منطقه لیسار شهرستان تالش، پروژه افزایش ظرفیت پست لیسار آغاز گردید.

 

محمد افتخاری معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه این طرح از پروژه های ضروری شرکت می باشد،گفت: پروژه افزایش ظرفیت پست لیسار با هدف افزایش ضریب اطمینان شبکه و برقرسانی پایدار به مشترکان شهر لیسار و حومه در حال اجرا می باشد.

معاون طرح و توسعه ضمن اشاره به احداث پست تازه تاسیس لیسار، افزود: با توجه نیاز منطقه لیسار، پست ۶۳.۲۰ کیلوولت لیسار در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسید اما رشد و توسعه سریع شهرنشینی و مراکز صنعتی موجب شد تا این پست نتواند پاسخگوی تامین برق منطقه لیسار باشد.

وی افزود: برای تامین پایدار انرژی برق و برآورده ساختن نیاز منطقه به انرژی برق، پروژه افزایش ظرفیت پست لیسار کلید خورد و ۱ دستگاه ترانسفورماتور ۳۰ مگاولت‌آمپر جایگزین ۱ دستگاه ترانسفورماتور ۱۵ مگاولت‌آمپر موجود خواهد شد و ظرفیت توان الکتریکی پست، ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به نقش موثر این پروژه در رونق و توسعه منطقه لیسار، تصریح کرد: با اجرای این پروژه ظرفیت بخش فوق توزیع از ۱۵ مگاولت‌آمپر به ۳۰ مگاولت‌آمپر افزایش خواهد یافت و پیش بینی می شود این طرح قبل از اوج بار سال جاری در مدار قرار گیرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35831

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: