مالک سپیدرود بخواند!

باز باران خبر/ سپیدرود نامی که همچنان طرفداران واقعی و البته غیر واقعی را بعد از نیم قرن به دنبال خود دارد؛ طرفداران واقعی این تیم که عاشق این نام و این تیم هستند و همیشه بدون کلک و سیاه بازی در کنار این تیم بودند. چه سالهایی که سپیدرود در دستان دلالان دست به دست می شد و چه سال گذشته که یک مالک جنتلمن و با شخصیت مسئولیت این تیم را بر عهده گرفت.
همیشه این عزیزان بدون چشمداشت !بله چشمداشت! همراه این تیم بودند امّا در کنار این عزیزان افرادی هم حضور داشته اند که نام سپیدرود برایشان دستاویزی بوده که بتوانند ارتزاق کرده و گذران عمر کنند؛ این طرفداران غیر واقعی در این سال ها بیشترین آسیب را به بدنه این باشگاه زدند و متاسفانه با هوچی گری و لمپن بازی نام خود را لیدر گذاشته ( البته در بین این افراد لیدرهایی برای تهیج سکو بوده اند که با شرافت و خالصانه سپیدرود را دوست داشتند و نباید با لمپن ها در یک قاب قرار بگیرند!) و در امور باشگاه از جذب بازیکن گرفته تا انتخاب مربی ورود کرده و با دریافت پول، افراد مد نظر خود را وارد سپیدرود می کردند و صد البته روی سکوها از منتخبین خود به شدت حمایت میکردند!
با توجه به اتفاقات سال گذشته که قسمت خوبش حضور یک مالک با شخصیت و متعهد بوده و قسمت بدش عدم صعود به دسته اول کشور، به نظر می رسد که آقای حامد یوسفی با در نظر گرفتن تجاربی که سال گذشته داشته امسال تیمی را مهیا مسابقات کند که صعودش از لیگ دوم به لیگ یک قطعی باشد، آن چیزی که مسلم هست از افراد امتحان پس داده به شدت پرهیز کند، مربی که متاسفانه تا به امروز در چهار مقطع سرمربی سپیدرود شده و همیشه تیمش و خودش بازنده بودند یعنی دیگر باید به عنوان یک طرفدار در بیرون باشگاه دنبال کننده نتایج و احوال تیم باشد!
مشاوری که در انتخات مربی تیم به مالک مشاوره داده دیگر جایی در کنار مالک نباید داشته باشد!
مربی بی شخصیتی که در کنار زمین فوتبال از طرفدار کتک خورده( حین یک مسابقه رسمی) و یا در حضوری دیگر با کندن لباس و لخت شدن بین هواداران با فحاشی در صدد مقابله به مثل بوده ! دیگر نباید در این تیم حتی نامش تعرفه شود،، رسانه زرد (yellow journalism)که بی اعتنا به اخلاق حرفه‌ای، استانداردها و مسئولیت اجتماعی از وظایف خطیری چون آگاهی‌رسانی و شفاف‌سازی فاصله می‌گیرد و با تمرکز بر احساسات مخاطبان و حاشیه‌ سازی، قدرت تشخیص و بینش و دانش لازم در تفسیر پیام‌ها را سلب و ضعیف می‌سازد و در این سالها بیشترین آسیب را به سپیدرود زد، نباید در کنار تیم حضور داشته باشد!
عوامل داخلی باشگاه که بیش از یک دهه در کنار تیم بودند و همیشه نسخه شکست تیم را پیچیدند، دیگر جایی در کنار تیم نباید داشته باشند!
مربیانی که در این تیم بودند و با شکست و اخراج از باشگاه بیرون رفتند نباید مجدد توسط همین دلالان وارد این باشگاه شوندپیشکسوتانی که مشاوره کذب به مالک دادند دیگر نباید مورد اعتماد قرار بگیرند و…
بی شک با توجه به موارد مطروحه در سال جدید سپیدرودی وارد لیگ می شود که پتانسیل لیگ برتری شدن را خواهد داشت.
آقای یوسفی با توجه به محرز شدن عدم صعود سپیدرود در سال گذشته، شما همچنان پیگیر بازیهای این تیم بودید و دقیقاً به همین دلیل بنده به شما لقب جنتلمن دادم و برای فصل جدید فریب این افرادی را که نام بردم نخورید! این افراد از آب زلال میترسند و همیشه به دنبال گل آلود کردن سپیدرود بودند تا بلکه صیدی و شکاری به دست بیاورند؛ همیشه در صدد حذف افرادی بودند که نه تنها برای سپیدرود جیبی ندوخته بودند، بلکه حضورشان تهدیدی بوده برایشان، چون به دنبال پاک سازی و ساختن یک مجموعه پاک بودند.
برایتان که قلبی بزرگ دارید در سال جدید آرزوی موفقیت دارم و موفقیت شما یعنی موفقیت سپیدرود و موفقیت سپیدرود یعنی خوشحالی هواداران واقعی این نام دوست داشتنی؛ به امید حضور سپیدرودی قدرتمند در فوتبال ایران

علی نصر پاک – پیشکسوت سپیدرود، مدرس فدراسیون فوتبال و
طراح نرم افزار تاکتیک سبز ( دانش بنیان)

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35723

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: