در پی حادثه تلخ آتش سوزی بیمارستان قائم رشت مطرح شد ؛  درخواست رئیس شورای شهرستان رشت برای بررسی همه جانبه حادثه/ تشکر از آتشنشانان و پرسنل شهرداری

 

باز باران خبر/ در پی حادثه تلخ آتش سوزی در بیمارستان قائم رشت، مجید عزیزی رئیس شورای شهرستان رشت ضمن ابراز تاسف و تسلیت بابت فوت و مصدومیت تعدادی از شهروندان عزیز رشت ، خواستار بررسی دقیق علت این حادثه شد.

 

رئیس شورای شهرستان رشت که خود در ساعات اولیه آتش سوزی در صحنه حضور داشت ، با اشاره به اینکه دود ناشی از آتش سوزی بسیار زیاد بود اظهار داشت: با این که شرایط روند کنترل آتش بسیار سخت بود اما آتش‌نشانان با تمام توان و با از خود گذشتگی وصف ناپذیر آتش را مهار کردند. اما در ادامه متاسفانه دود حاصل از آتش در طبقه زیر زمین که منشا و شروع آتش بوده سبب شد تمام طبقات درگیر شده و کار را بسیار سخت کند.

 

عزیزی با تشکر ویژه از پرسنل خدوم شهرداری رشت و آتشنشانان حاضر در صحنه ، افزود: از تعدادی از جوانان باغیرت محله اطراف بیمارستان که در این حادثه ، زحمت بسیاری را متحمل شدند و با جانفشانی و از خودگذشتگی در انتقال بیماران به مناطق امن تلاش کردند ، تشکر ویژه دارم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35879

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: